Friday, June 23, 2006

Tetamu awal pagi..

Salam malekom..uii pokcik !..ada umah tak ?

Kom salam..opocots..kucing lagi..laa haiii..apa ko nak pepagi nih ? Iksh iksh..

La ahaii pokcik..saja jek..dtg2 , jalan2..alaa cam pokcik selalu buat tuu . Err tak de pepe ke..makan2 ke..? ikan2 ke ? cucur2 ke ? jajan2 ke ?

Uii..ko ingat umah aku nih welfare ke ? pokcik nih pun , makan solu miss tau.inikan pulak kau...iksh iksh..

Alaa pokcik nih . Tak baik tau ( buat wajah sedih ) . Lagi pun , nih hari Jumaat . Banyak pahala kalau buat baik..banyak berkat tuu..

Ulps ( sambil telan air liur ) Laa haii..iyo laa..masuk ler..cari le apa2 kat dapo tuu.. jangan berkecah dah ler..Pokcik nak sambung tidooo..cam nak deman jek nih..iksh iksh..

Horrayyy..yess..yess ..caya la pokcik...i lap u laa..* muahhhhs *

Kenapa lah banyak benor kucing kat pondok nih sejak dua menjak nih..? iksh iksh..alahaii..zzzzz

3 comments:

koyotito said...

wauu..
trima kaseh pujian2 tu..
hehehe..
dah nk lemas dah bila baca apa yg awak komenkan tu..
huhuhu.. =)

adledash said...

hahaha
innocent giler mke kucing tu...

Mersik said...

koyotito - sama2 kasih..uii apa yg nak dilemaskan..? bior lemas kerana seni jangan lemas kerana mandi sungai ahaks..

adledash - oo kucing hitam tuh..ye la..nak suruh di posing sikit punya susah..hik hik