Friday, June 16, 2006

Selamat " Hari Pokcik " ..

Iksh iksh cam mana nih ?. Hairan sunggguh pokcik. Seme oang ada , apsal pokcik tak de plak ? Hari ibu ada , Hari bapa ada , Hari kekasih ada , Hari kanak2 ada , Hari tentera ada , Hari buruh ada , hari AIDS pun ada dan macam2 hari yg ada2nya..

Tapii..!! Apasal tak ada “ Hari Pokcik “ aa ?? Waaaa..tak adil ler cam nih..

Pokcik pun penting juga dalam hidup msyarakat nih..banyok jasa2nye pada generasi turun temurun kekeke. Pun menyumbang juga pada pembangunan Negara..iksh iksh . Laa haii tak de sapa2 nak iktiraf..bior pokcik jek laa yg istiharkan...bagi pihak diri pokcik serta pokcik2 yg lain ( walau dimana jua anda berada..ewahhs ) hik hik

Hari ini ialah " Hari Pokcikkk " kekekeke..

Mehh ler cepat2 ucapkan selamat..seme2..jangan ler malu2 kucing eleh leh leh..hik hik cepat lah , sebelum “ perasan ” yg menimpa pokcik nih hilang hik hik.. Macam ler korang tak tahu yg pokcik nih...

( Ramai2 jawab ) " Selaluuuuuu jee dii timpppaaaa perasaaannnnn…!!!!

Ekekeke..hik hik.laa haiii…

6 comments:

dila said...

hehe selamat ari pokcik

bobooi said...

selamat pagiee POKCIK..heheheeee..

PB said...

selamat hari POKCIKKKKKKK

nor ash burn said...

Selaluuuuu jee di timpppaaaa perasaaannnn....!!!!
wah kah kah kah!!!! adusss sakitnya tekak ketawa.....

Mersik said...

Waa dila , bobooi , pb dan nor ash..Uii..time kaseyy..tima kaseyyy..sob..sob..sobb..( sambil sapu air mata ,sebak dada nih sob sob )..

Waaa lihat laa duniaa..lihat laaa...( sambil lambai2 stail miss world..bagi flying kiss sekali sekala )

Ekekeke...ini macam pokcik nye " perasan " susah mau turun gituu. , lagi lebey ada laa.alahaii kekek hik hik

iemah said...

lahaiii..'hari pokcik' ajer ker??
'hari mokcik' manerr???
uwaaa tak acii ler cenggini... (nanges guling2)

apa2 pun "SELAMAT HARI POKCIK!!!"
*harap2 ms ucapan nih dibuat..tahap kePERASANan pokcik tu lom turun atau hilang (ehek3x <---gelak manja)
[ adeih cam terlebih lak..ahaks :p ]