Thursday, June 29, 2006

Blog O Rama

Beberapa minggu yang lalu aku tidak dapat mengelakkan diri dari selalu memikirkan pasal Blog sahaja. Yupp, a Blog . Blog , blog and nothing but da Blog. Rasa nak cenoneng pala aku ni bila terlaku asyikan memikirkannya.

Mana nak fikir pasal Blog pokcik tua nih , Blog satu lagi yg sedang dalam pembinaan , Blog Alaf21 FC yang tak kurang meriahnya dan patpo juta belas2 blog kawan2 yg lain. Ui ! ini macam kalu , mahu aku jadi “ Blogless ” nanti..

Semuanya perlukan perhatian. Semua perlukan kasih sayang , semua perlukan jiwa . Alahaii keliru aku dibuatnya. Bak kata oang , ditelan mati akal , diluah mati kutu gituu. Dengan keadaan diri ini yg satu , tenaga yg tak seberapa ( sebab lom minum Tongkat Ali lagi ) , mampukah aku membahagiakannya ? semua2 itu ? . Haruskan aku berkejaran kesana kemari. Mengejar pada sesuatu yang pasti atau tidak ? , realitu atau maya ? Oh ! kencing manis aku dibuatnya kekekek

Kira cam cinta tiga segi laa..disana menanti disini menunggu ala2 Ukays gitu. Tak pun macam madu tiga kekekek ( lagi haruu..). Walau bagaimana pun tak mengapalah. Diatas janji yang telah aku buat..insyaAllah sedaya upayanya , aku akan cuba memuaskan hati semua pihak. Niat aku ikhlas . Asalkan anda semua gembira dan ceria..aku akan sentiasa bersama , seperti kata Nurul dan Ajai serasi bersama gituu..

Tapi kadang2 pening pala jugak..adehhh..pening..pening

Tak apalah , layan lagu dulu . masih awal nih , baru pukul 1.00 pg ..eriks !.
Sat , ambik earphone ( bagak punya earphone aaa , serkup satu pala ) , cucuk kat radio , Bass level kasi tune kuat2 , maximun power .

Okeyy are u readyyy ??

Hit it mannn.. ! , yehhh yehh yehhhhh..

( Badan mula goyang2 , kiri kanan , kiri kanan..oo dah datang dah , dah dtg dah aura nya nih..yehh yehhh )

Oh mas ayu..
Fatimah nan Ayuuu
Parasnya indah
Suara merdu..
Senyum membawa hati rindu..
Buat jiwa..
Bimbang raguu..

Oh Fatimah , kekekek ( korang ingat lagu apa haa ? ) .

( Masih terus bergoyang.. ) . Alahaiii..

6 comments:

aleya aneesa said...

Ek'eleh...ingat lagu yang best benor. Sekali...lagu itu da...klasik le dier ni...

emosional said...

dah kemasukan apa malam2 bergoyang2 sendiri? isyy! tak habis2 dok berangan. *geleng2 pale n selimut satu badan*

Mersik said...

Aleya amboi2 - sedap pe lagu nih..nostalgia lagi oo..nama pun oang lama..hik hik alahaii..

emosional - tak ada apa2..saja lepaskan tension mencari idea..selain mencari2 oang yg hilang..ala oang ituuu..kekek hik hik

lediagli said...

tak sesuwaiii lansong kegoyangan tu.. heh.. sila edit la bagi jadik ala2 dangdut.. hehe

cHeRyNa PiReS said...

hampeeehhh...ingatkan pemende...tak sesuaiiii!!!

Mersik said...

lediagli - amboi2..ini goyang universal aa..mana2 lagu pun leh masuk..amboi2..nak menari ngan kite ler tuh..malu2 ler tuh..alaa maih ler ( sambil menarik tangan ) ewahh iyahh hik hik

Ceryna - apa nye yg sesuai plak ? alahaii..saja jek bagi suprise..waa kita kan oang klasik2 gituu hik hik..