Saturday, June 03, 2006

mamajambu : tertarik , menarik kau memang da "blog"

Semalam2 , pokcik selalu asyik bertandang ke satu blog baru nih..Alaa tak tahu ke ?..Alaa si “ mamajambu “ tuh , yg selalu menyerikan hari2 anda diumah. Nah , kabo2 nyer skg nih dia dah ada blog sendiri..Tuh yg pokcik seronok selalu gii nih..siang malam pagi ptg..open 24 jam..cehh cam Bistro plak ahaks

Tapi yg terlebih seronoknya tentu lah yg empunya diri tuh..Alaa mcm kalian seme jugak baru2 buat blog..( sebenor nye nak cakap pasal pokcik hik hik ) . Nahh..itu macam kalu , keseronokannya haruslah dikongsi ramai..So..apa kata kite gii jln2 ke blog dia..kite penuhkan taggy dia hik hik , bior dia tak menang tangan hik hik.. Err Apa ? Kat mana ? haa jeng jeng jeng

http://www.mamajambu.blogspot.com

Tak rugi kalau kite berjalan2 di blog oang lama2 nih ahaks..apatah lagi yg kita salu panggil mama..tentu banyak hal atau pengalaman hidup yg boleh dipelajari selain dari cerita2 yg ada. Okey bebehhh !..lets go..zoooss..

( Suka dengar lagu." ibarat air didaun keladi " dalam blog tuh , secara tak langsung mengingatkan pokcik zaman muda2 dulu , ahaks ..alahaii air , alahai daun keladi..alahaii miang2 keladi hik hik hik )

5 comments:

mamajambu said...

Tima kasih Pokcik alah hai senyum dlm tangisan gumbira gitu dgn kata2 promot tu.oh Saibah

Anonymous said...

Great site lots of usefull infomation here.
»

Anonymous said...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

Anonymous said...

I find some information here.

Anonymous said...

Cool blog, interesting information... Keep it UP film editing schools