Tuesday, May 02, 2006

Alhamdulillah ,

Setelah sekian lama menanti , maka keinginan ku untuk membuka sebuah Blog akhirnya tercapai juga walaupun agak merangkak2. Almaklum ler , dah tua2 gini , bukannya pokcik tahu sangat akan hal2 blog memblog nih..iksh iksh..Tapi tak mengapalah. Diharap permulaan ini akan menjadi batu loncatan untuk aku menyerlahkan lagi idea dan cetusan perasaan sekadar memeriahkan lagi dunia blog ini.

Semoga dunia aku ini akan diterima ramai. Pada yang sudi singgah atau tersinggah tu , janganlah segan2 . Marilah naik ke umah . Manalah tahu kalau2 kita ada persamaan . berkongsi idea dan minat yang sama . Bolehlah berkenal mesra dan beramah tamah . Semua persahabatan dapat dipupuk dan dipanjangkan selalu . Kalau tidak pun sudi2lah membaca apa yang akan kutuliskan . Sekadar cerita2 kosong , cetusan perasaan , pemikiran marhain serta isu2 semasa yang terbetik dihati tua ini.

Sekian terima kasih..Selamat Datang ke Blog ku .

2 comments:

Anonymous said...

Tahniah diatas pembukaan rasmi ruangan blog awak ni. A very good move to entertain yourself and others. Thumbs up!

Anonymous said...

Dude,

Tahniah... nampaknya dlm sibuk2... byk buku nak baca, byk vcd nak tengok/dengaq, p blk library, bawa anak isteri jogging, p blk kerja n masa yg terpaksa di untukkan utk mkn n tiduq... dan lg update blog ni.