Monday, May 29, 2006

Sunyi dan Sepi..

Assalamualaiakum..w.b.t

Entah kenapalah sejak beberapa hari yg lalu pokcik baru perasan yg umah2 sekitar pondok pokcik nih agak sunyi dan sepi suasananya . Malah terlalu sunyi gitu. Biasanya tak macam nih . Selain dari lembu , kerbau , kambing , rimau buaya kat belakang umah yg selalu bising tu , ada juga ditambah dengan kebisingan dari penghuni2 blok umah yg berdekatan.

Kadang2 bukan pokcik nak marah , tapi faham2 jek laa..bila ada ramai budak2 duduk tu , tentulah akan ada kebisingan yg melampau . Oang bujang ler katakan , selalu nak berhibur , bukak radio kuat2 , terpekik terlolong , terjerit2 menyanyi kat bilik air . Lagi2 ler bila tiba musim bola . Bila nenguk kat TV lagi dahsyat..kadang2 pepagi buta pun terjerit “ gooll ! ’’ . Manalah oang seme tak marah.. iksh..iksh

Duduk di flat pun , campur2 dengan oang berkelamin kenalah ada adab skit..manalah tahu tah orang nak berehat ke ? , nak tidur ke ? , ada anak kecik dan macam2 hal lagi. Bukan tak boleh..tapi fikir ler oang lain punya perasaan juga . Cuba letakkan diri ditempat oang lain . Tu ler kadang2 , pokcik ingat nak bawak lari jek pondok nih jauh dari blok2 yg sering bising membising nih . Terganggu rasanya fikiran pokcik saban malam , hancur bermonolog pokcik . Idea pun tak stabil..ish iksh. Sib baik ler pokcik kureng mampu..kalau tak dah lama pokcik boli umah bunglo diatas bukit..cam cite2 hantu tuu iksh iksh..

Tapi , musykil lagi menghairankan . Itulah dia sejak beberapa hari lalu agak kurang sikit penghuni dikalangan budak U nih , dah tak kedengaran lagi bunyi2 radio dipasang kuat2 atau oang terjerit2 malam2 buta . Nape yek ?

Dan rupa2nya baruuu pokcik tahu..yg budak2 U nih seme dah ber COTIIII..! termasuklah juga budak2 sekolah rendah dan menengah . Ooo patut ler..memang bagus sangat2 ler tuh..bolehlah pokcik rileks dengan amannya tiap2 mlm..tentu lena tido pokcik dan indah mimpi2nya sekali ( moga2 mimpi pun bersatuuu ahaks..cam penah dengar ek )

Dan , tentu esok lusa posmen akan dtg bawak kad2 jemputan nih. Maklum ler cuti2 sekolah..ramai oang buat kenduri kahwin . Senang skit oang jauh nak datang , ramai sikit yg boleh membantu. Laa haii..seronok nyer..Kalau kat kg nih tentu meriah..Nih Tok Lipat musti sibuk nih..lipat2 khemah ahaks. Dah lama juga pokcik tak makan Nasi Baryani Gam , ayam tanam lagih ..iksh iksh kecur dah nih.. Bosan plak hari2 makan sardin gam ( gam dlm tin ahaks ).

Apa2 pun pada student2 U atau budak2 sekolah , pokcik ucapkan selamat bercuti aa..Cubalah menfaat kan masa cuti yg ada nih dengan keja2 yg berfaedah dan jgn lupa mengulangkaji pelajaran . Rajin2 lah ziarah perpustakaan , bersukan atau berehat bersama2 keluarga . Sekurang2 nya tulah masa yg ada nak bermanja2 ngan family..kalau dah dok jauh2 kang rindu2an plak ( cam pokcik nih ) . Waaa ! rasa cam nak balik kg plak ahaks...

Tu jek laa..sekian..

6 comments:

Anonymous said...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

Anonymous said...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

Anonymous said...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

Anonymous said...

I find some information here.

Anonymous said...

Very cool design! Useful information. Go on! News patent D3 adult comics Face lifts salisbury Your fist lesbian compare side effects bextra vs aleve Accommodation in daytona beach buy vicodin from canada love+feet+adult+foot+fetish+personals porsche 944 bodykits 1988 isuzu trooper picture http://www.pamela-anderson-and-tommy-lee-3.info/sexycamsplaygirllegs.html Online vitamin supplier Surveillance devices Ritalin and talc Cvs pharmacy dale mabry tampa fl Fisting lesbian teen

Anonymous said...

mersik.blogspot.com is very informative. The article is very professionally written. I enjoy reading mersik.blogspot.com every day.
instant cash loans
faxless payday loans