Sunday, May 28, 2006

Dengung Berdengung lagiiii...

Dengung Berdengung lagii

Semalam ptg orang2 " itu " dengan mesin2 " itu " datang lagi..Sayup2 terdengar dengungannya diblok sebelah sana . " Iksh iksh..ada lagi..Hari2 mau datang..hari2 mau datang " rungut pokcik dalam hati..Agaknye teruk sangat ke kejadian denggi disini. ? Kenapa tak disiarkan atau dikhabar2 kan dalam berita atau suat kabo , atau saja nak disenyap2 kan..hmm ntah lah , macam2..

Memang keadaan masa tu senyap sunyi . Hanya kedengaran bunyi itu sahaja..Lalu pokcik yg sedang leka menonton pilem hindustan pun bingkas bangun. Terus kedapur , mengambil para kemenyan , arang , setanggi dan apa2 yg patut..

Namun , sebaik sahaja kaki baru nak melangkah turun , tiba2 riuh rendah ler kedengarannya bunyi dilaman . Segala ternakan ayam , itik, lembu, kerbau , kambing , semua bising2 dengan gaya2 yg tersendiri..seolah2 memberontak dengan tindakan pokcik itu . Dan oang sebelah umah pokcik pun dah kelihatan berlari2 seraya mengangkat tangan gaya menahan2 gituu..

" Ye lah..ye lahh pokcik tak perasap laa " guman pokcik dengan wajah yg masam mencuka..sambil naik keatas balik..alahaiii

5 comments:

Anonymous said...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»

Anonymous said...

What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
»

Anonymous said...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»

Anonymous said...

I find some information here.

Anonymous said...

Best regards from NY! Installation p-trap and washers set-up Ativan and head injury Charter aircraft provo utah radio tv hu Divorce lawyers of pennsylvania Mn poker news Iec medium voltage circuit breaker sf6 Cosmetic surgery arkansas Strap on dildo for womans pleasure anal http://www.chrysler-car-stereo.info/1971_convertible_barracuda.html