Thursday, May 18, 2006

Aahh..bukan salah pokcik..

Yaa markona !..yaa sarjana !..ya maulana..ya buah kanaa ! Aana sudah kena..alahaiii..Sejak kebelakangan ini..agak maha kelam kabut skit blog pokcik nih..Rata2 para blogger bloggi seme sering merungut2 akan kepayahan mereka2 itu hendak menulis tagboard di anjung sebelah bawah ( oggix.com ) umah pokcik tuu..

Alahaii para pengunjung yg dikasihi sekelian , adapun kemashlatan yg ini bukanlah akibat dari kesilapan pokcik. Lagi pun pokcik tak tahu menahu akan isu2 yg berbentuk teknikal ini..

Rasanya mmg begitu le ada2nya..Al maklum ler..blog oang tua..Segala2 agak perlahan sedikit..Diharap dapatlah bersabo kalau tulisan tu tak keluar. Actually keluar , tapi lambat skit..apa tu kata "lags" haa tu ler. Nanti2 le pokcik panggilkan Tok Lipat suo dia datang perasap2 kan sikit pondok pokcik nih..manalah tahu kut2 ada dapo2 yg tak berasap..atau nak bagi halau nyamuk2 aedes yg berkampung dibawah2 umah pokcik tuu..iksh iksh..kalau tak pun nanti pokcik ikhtiarkan ler cari2 oang yg pandai IT mintak tulun repairkan pondok buruk pokcik dan godek2 apa2 yg patut didalamnya..

Lagi pun pokcik bukannya celik IT..yg pokcik tahu..celik mata..tup mate..letak pala..atas bantal dan..zuussss hanyutlah pokcik ke pulau kecana..zzzzz sambil berkeroh2..

Kadang2 pokcik pun terfikir apa yek yg patut ditulis utk memudahkan seme membaca dengan ceria..Almaklum ler pokcik nih kalau menulis , bukan tahu berhenti pun..ada2 saja yg hendak direpekkan..laa haiii . So kalau panjang2 tu..faham2 jek laa..suo dtg selalu tu gaknye..ahaks..

Pd mereka yg tak serik2 tu berkunjung saban hari , pokcik ucapkan terima kasih ler bebanyak..tulih le kat memana..Gerenti pokcik baca nye..tulis kat komen pun boleh juga..Nampaknya ramai yg suka tulih kat tag board..Aaaa suka kat pokcik ler tu ? ahaks *wink* .

Kalau padi katakan padi..tidaklah pokcik tersalah tampi .
Kalau sudi katakan lah sudi..tidaklah pokcik terjampi2 ahaks..*wink* lagi..

Alahaiii…

Haii..mambang blog , mambang tag , mambang entri , mambang kopi ( tongkat Ali)
Berdamping ler dgn pokcik wahai si mambanggg...ahaks

3 comments:

kikomon said...

hai mambang kelabu, mambang tarukubi, mambang pink jambu berdamping lah erk berdamping ngan sapa eik..

pokcik ni mcm sepusat sepusing klavu lah (";))

p/s tak nak ucap temakacih atas lawatan YB pokcik kat gubok kakmon ooopocot

nuna said...

a'kum.. nak carik tagboard tak der la plak.. so, tinggal msg ler... macih lawat blog kiter.. jalan2 sambil hirup angin laut ker.. nice blog

Anonymous said...

Best regards from NY! film editing schools