Friday, May 19, 2006

Diatas tangga kayu , hatiku menjadi sayu..

Setiap kali ada tetamu yg berkunjung datang ke blog pokcik nih, gembira sungguh rasa hati. Ceria rasanya perasaan nih. Menggebu rindu ini ( bahasa novel tu tau ). Kurang2nya , riuhlah. sikit umah nih. Dan seboleh2nya , sebagai tuan umah merangkap tuan tanah , pokcik akan cuba melayan sebaik mungkin..Tanpa anda seme blogger bloggi yang dinanti , apalah makanaanya umah pokcik nih..

Tidak juga dinafikan kadang2 tuh ada yg lebih haru dari pokcik..iksh iksh budak2 skg nih..macam2 pesen ada..Tapi pokcik anggap ia sebagai rencah seasonings dalam maggi mawi gituu..harap2 semenya terhibur dan rehat sikit minda tu . Boleh tersenyum2 simpul membaca setiap entri yg pokcik nukilkan disini..kadang2 tu perasaan nih sukar dimengerti . Pabila diluahkan , rasa cam puas gituu..iyo laa..pokcik faham..pokcik pun pernah muda dulu kan..ahaks *wink*

Kadang2 pokcik tertanya2 juga..adakan apa2 aura yg telah pokcik keluarkan untuk menarik seme utk datang kemari..( kalau ada siang2 lagi pokcik nak masuk AF4 aa )..Bagaimana agaknya , diri pokcik nih boleh merangsang hormon2 estrogen dan lactogen anda seme supaya nampak ceria dan seolah2 hidup dalam blog pokcik nih..ikh ikh musykill pokcik dibuatnya..

Terlalu merapu juga akan membuatkan kita hanya berborak kosong. Sekurang2 nya dalam ceria ada berita..dalam keluh kesah ada kisah , dalam pd melompat2 ada sedikit luahan pendapat..dalam berdengkur dengkir ada menda yg boleh dipikir..dan dalam melahap roti basi ada sedikit motivasi..begitu lah ada2nya sekelumit harapan dari oang tua ini..

Tak mahu lah nanti oang kata , tua2 pokcik nih.. diibaratkan sebagai kelapa komeng tua..hanyut dibawa ombak , belayar hingga ketengah..hilang dibawah arah.

Kalau boleh pokcik nak jadi kelapa jati..dari muda sampai ke tua banyak menabur bakti..makin tua makin berisi , makin tua makin menjadi2 ( oopss silap ) err makin tua makin banyak santannya.. ( dan makin banyaklah juga kolesterolnya..iya la tuu )..

Apa2 pun pokcik mintak maap ler kalau ada yg terkecil hati atau tersalah sangka..Apa2 pun niat pokcik ikhlas..Kadang2 dalam sunyi sepi..hati tua ini ingin berbicara juga..Nak harapkan akal , kadang2 lupa , kadang2 alpa..kadang2 blackout lagihh..

Untuk semua yg hadir..pokcik menghargai anda seme dan sentiasa ingat mengingati..antara siang dan malam , antara pagi dan petang dan juga , antara lena dan jaga..chewahhs..

Tuai padi antara nampak , esok jangan layu2 an..
Intailer pokcik antara nampak..err jgn intai pokcik mandi , doh lerr..ahaks


5 comments:

Bunga said...

pokoknya bunga senang bisa selalu mampir ke blog mersik ni..;-D

*mengendap2 nak intai pokcik mandi*
oooh..aduhai rupanya tubuh pokcik ni ya? :-D

Zareda said...

Amik air dalam kendi
Bila penat muka poyo
buek apo nak nginta pokcik mandi
buat den terkojut yo

muahahaa

lediagli said...

Mwahahah.. ada blogging memang cenni..bila kita "dilawat" kita rasa puas.. macam ada sambedi yg mendengar.. walaupon.. orang tu sekadar taep di tekbod.. tanpa baca entry.. mwahhaha..


tak gituw?

Anonymous said...

Very cool design! Useful information. Go on! jennifer coolidge 5c 27s sexy legs Cum briefs brown long sexy legs Thierry mugler couture leather motorcycle jacket Free hardcore black porn pic Sample black blowjob videos data lcd projector sony Auto warranty programs for new used cars Arrhythmia lipitor Cordless webcam pixies free sex stories Hiking trails ohio

Anonymous said...

Excellent, love it! here