Wednesday, March 21, 2007

TAG pesen baru nih.. alahaii

Lama dulu, DHIA ada tag pokcik. Ingatkan main tag2 yg dulu2 tuh.. alah yg cerita perihal 6 perkara pelik tuh. Maleh dah nak main2 lagi.. takut trauma nanti pokcik dibuatnya .

Pastuh ada tag pesen baru plak.. Tag suo letakkan screen monitor kerana ianya melambangkan keperibadian pemiliknya. Hmm.. rasa2 ada betul gak..mungkin secara simbolik lah kut. Ataupun nak tahu apa sumber inspirasi pemiliknya. Tak caya ? Haa cuba tenguk apa yang ada kat screen TV pokcik nih..

Resolution : 1024 by 768 pixel (right clik/properties/setting)
Laptop, LCD or CRT monitor : CRT monitor
Been using this desktop since : Sejak mula2 berpondok2 lagih

Kaedah (sape yg tak tau) :
Hit "Print Scrn" button (sblh F12) > paste kat paint/adobe photoshop..

Tag disebarkan untuk :
Hik hik tak yah ler sebor2.. nih utk pengetahuan jek.. gegege
Thank you Dhia, maaf ler kerana pokcik lambat merespond, biasa ler.. oang tua, kabur IT.. terkial2 dan slow gitu.
Hari tuh pun ada Tok Siak buat lawak bodoh, beriya2 seme oang ketawa.. lepas dua hari baru pokcik plak ketawa, soang2 lagih.
Tul aa pokcik nih slow sikit jangan marah ye..*wink*..hik hik

Alahaii

5 comments:

Purpleheart said...

Kenapa biskut tu nampak lebih sedap dari kedai runcit? Sapa2 terpandang sure jadi lapo punye..

Abang Long said...

eh... kenapa malam tu pokcik tak hidang sekut tu ??? ... kenapa pokcik hidang keropok dan emping belinjo ??? ni yang tak puas hati ni !!! ... walaupun tekak dah puas, tapi hati tetap tak puas.

Mersik said...

purpleheart - Uii..mana tak sedap.. sbb biskut tuh dtg dari pondok pokcik hik hik alahaiii..

abg long - biskut tuh ada , saja maleh nak keluar. kang oang perabih seme. apa pokcik nak mkn nnt..? hik hik

sayda said...

biskut hup seng tu fofular kan..kt welly ni pun ada..
biskut kering + teh 0: menu sahur..sedap~

Mersik said...

sayda - Ooo ye ke? hmm kira cam pokcik nih bercitarasa global lah ek, mkn biskut popular seluruh dunia hik hik..

Err.. sedap ke mkn ngan teh O ? alahaiii