Thursday, July 13, 2006

Pirates Of The Caribbean : Dead man's chest

Huh..lama tul pokcik tak tenguk wayang ( aiks , leh caya ke ? hik hik ) . So hari nih , pagi2 lagi pokcik dah tercatuk di TGV Bukit Raja utk tenguk apa2 cite yg menarik.

Maklum ler sebagai salah satu cara untuk terapi mata..Kali ini kisah adventure lanun2 pulau Caribbean diteruskan lagi dengan lebih mencabar dan hebat. Overall story , kira ok la gak..penuh dengan adegan lasak dan sedikit humor. Teknik kesan khas pun best.

Maklumler watak Captain Jack Sparrow lakunan Johny Depp mmg agak kelakar dan lucu sikit. So tenguk tuh taklah serius sangat , ada jek gelak2 kedengaran. Lain2 ada Orlando Bloom dan Keira knightly . Ok aa seme2 tuu..

Pokcik tak nak cite aa lebih2..nanti hilang plak thrill korang seme. Tapi keseluruhannya memang menarik dan mengujakan . Kisah2 klasik2 sang lanun2 nih dengan watak2 jahat yang unik serta kisah2 mitos serta harta karun memang menarik. Menyebabkan kite ternanti2 akan babak seterusnya serta kesudahan cerita. Tak berganjak mata dibuatnya. Tapi melihatkan ending cite nih , rasa2nya akan ada sequel nya nanti . Itu lah taktik namanya.

Sekurang2nya ada juga menda pokcik nak buat pagi nih, selain dari merehat2kan mata dengan terapi2 sebegini. Erks ! Opocots ! , alahaii ! lupaa plak pokcik , yang pokcik nih sakit bahu laaa , bukannya sakit mata..waaa.

Adehhh cam mana leh tersalah terapi nih ? kekekek..alahaiii..

1 comment:

Anonymous said...

What a great site comparison of zoloft and paxil