Sunday, July 09, 2006

Pameran Misteri Jin , Hantu dan Keranda

Alahaii..pabila melihat kain rentang pameran kat atas nih , tetiba jek pokcik jadi seram sejuk. Berkali2 pokcik gosok mata ( dah lepas tu terjerit2 sebab lupa yg pokcik nih masih lagi sakit mata hik hik )..Rasa cam tak percaya pun ada..Tapi itulah yang sedang berlangsung di Muzium Shah Alam sejak beberapa hari lalu. Pemeran mengenai Jin , hantu , keranda dan yang sewatu dengannya.

Bagi peminat2 mende cam nih..atau saja nak tenguk2..maih ler kite beramai2 kesana Kalau berani gi ler malam2..hik hik kalau tak gii siang2 jek la .Mana2 yg kurus semangat tu ( kuss semangat ) datang ler beramai2 gituu hik hik. Lagi pun bukan selalu dapat peluang melihat menda2 pelik cam nih. Bayar $5.00 / $2.00 tuh kira murah ler , sebab kadang2 kita panggil Bomoh hujan , bomoh halau hantu atau jampi2 air pun koman2 kena bayor $20 ~ $30 hik hik.. Lagi insyaAllah keselamatan akan terjamin sebab dan diawasi oleh Ustaz2 atau yang terlibat dengan menda2 halus nih. Memang pun , manalah tahu lepas2 lihat tuu kot teracau2 ke , terjerit2 ke , tak tido malam atau paling kuat pun ditimpa perasaan ke ahaks hik hik..

Aahh apa ? Pokcik aa ? alahaii..hik hik lomm , lomm gi lagii..Apa ? Takut ? iksh iksh dakk aihhsss ( pala lutut dah start nak gigil2 nih ). Pokcik cool jek . Alaa mende2 cam nih..mambang simambang.err kira pass away jek tuu hik hik..Nanti aaa pokcik gii . Nak nak ajak Tok Lipat sekali..hik hik . Err saja , katanya dia nak gi jugakk..

Kelempang ! kelempung ! pranggg ! ( tiba2 jek bunyi bising dari dapur )

Opocots ! Mak Enon ..! Mak Senah ! Mak Minah eh eh Marpunahh ! ehh ahhh..oopss.

Iksh iksh iksh ( sambil urut2 dada. ) Terperanjat pokcik .

Alahaii , kucing oiii.! jangan ler buat terperanjat oang…alahaii

9 comments:

Ms_B3rry said...

awat la org wat pameran camnie :(

pitt said...

rasa pitt biar ler owang lain yg g tengok..... pitt tak per ler tak yah tengok ler..... bukan takut tapi tak per laa..... tak yah lerr

Mersik said...

ms.berry - Alaa oang buat sebab ad aoang yg nak tenguk. Jom ler gi..buat2 nambah pengetahuan sambil mem fear factor kan diri gituu hik hik ekekeke

pitt - ngan ler cam tuh..maih ler gi sama pokcik. Nanti kalau takut peluk pokcik kuat2 hik hik , pokcik tak takut sebab masa nenguk tuu nanti pokcik tutup mate hik hik kekekekek

nor ash burn said...

promo filem, promo buku, promo kucing dn skrg ni promo hantu! lepas ni nk promo apa plk?

Mersik said...

nor ash burn - promo pe pulak ? promo ttg hati dan perasaan ler ahaks hik hik *wink* hik hik

Faridt said...

itulah orang kita...sukakan cerita2 misteri..tapi misteri diri sendiri masih belum difahami dan belum terungkai..:)

Mersik said...

faridt - uii ada misteri ka ? amboi2 teringin pokcik nak merungkaikannya hik hik ( lebih suka aura dari misteri nih ahaks )

Anonymous said...

Best regards from NY!
popup blocker bypass sp2 advertising email service 20 internet privacy software clean compare bedroom mattresses prices pilates mat

Anonymous said...

Excellent, love it! having sex with feet Superduty pontiac 1973 cam specs Cash advance loan payday 1500dollarstoday.com Hair extensions modesto ca Treating dysautonomia klonopin New york baccarat passion rims phones+research+compare+cell+phone+plans Live motion web cams Mat pilates for beginners uk web page promotion search engine ranking company website 5 dextrose in injection levaquin Audit colorado marketing site web Fico regulators big dicks fucking men Budge max car cover vw Canadian celebrex cheapest Free advertising web site