Wednesday, July 19, 2006

Selamat Hari jadi wahaii

Pokcik macam teringat sesuatu jek hari nih..bak kata cite hindustan tu pe , kuch kuch hota hai..aaa tu ler..Opocots..! Ooo sib baik pokcik tak terforgot. Laa haii..hari nih harijadi seseorang ler. Hmm sapa oang tu yek ? Sat pokcik ingat2..hmm rasanya , tak lain tak bukan ialan cik " ct " kite . Alaa ct yg selalu bertandang dipondok pokcik nih serta umah2 kawan yg lain..

Amboi2..mari lah kite nyanyi lagi sempena hari jadinye yg ke duuaaa pulunn err err ( hik hik yg nih rahsiaaa..pokcik oang jek yg tahu ).

Ok..Maih kite nyanyi ramai2..

Selamat hari jadi
Selamat hari jadii
Selamat hari jadi cccttttt..
Selamat hari jadiii..
( Puh..puhh..puhh., tiup lilin..Awat tak padam nih ? Ooops pokcik lupa pakai gigi sat aa hik hik kekekek )

Well..what to sayy ? sebak dada nih. Anyway pd sapa2 yg tak kenal ct nih , elok laa belajor mengenal2nya..kabo nye dia nih oang baik2...rupa ada , molek pun ada. Kiut uii lagi ler ader hik hik. Kira sedap ler mata memandang , tapi lebih sedap kalu ct buat makan2 ajak kawan2 dtg kekekek..

Wahai ct , pokcik ucapkan Selamat Hari Jadi ye. Semoga hari2 yg dilalui ct serba jadi dan menjadi2 lagi . Dan err err jangan tak jadi ye hik hik *wink* kekekekek

Rasanya dia ada kat umah nih. Maih kite gi sana ucapkan besday lagi..hik hik untung2 dapat makan . Maih kite terjahh..! yaahhhh.. !

http://www.ainasofia.blogdrive.com

Alahaiii cik ct...

8 comments:

ct said...

Salam pok cik,
alahai...tersentuhnya atas penghargaan yg diberikan. Tq pok cik....jamuan mkn2 ek...hehhe bleh tunggu ct kaya hhahhaa.Apa2 pun tq pok cik byk2 tq.

Faridt said...

Happy Besday ct!!Semoga semuanya SELAMAT utk ct dan Datok K..ehh silap.Selamat segala-galaNya.

ct said...

Pok cik tumpang jp
makasih hehhe
perasan ct nurhaliza jap hehhe

ruby said...

happy besday gak kat ct sayang, kat rumah ct akak tinggalkan hadiah *wink*..alahai pokcik terguling-guling saya tengok pokcik tiup lilin lupa pakai gigi, lain kali gantung gigi u kat leher.

name said...

sapa ct ni pakcik? anak kau ke? anak kau ek...sibuk dok promosi...kwang kwang kwang..jangan marah....

Mersik said...

name - uii bukan anak ler , kawan2 iksh iksh..tak marah..curious jek..kut ada yg berkenan ke kekekek ( nak tanya2 thru pokcik nih ) ahaks hik hik

Anonymous said...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. » »

Anonymous said...

This is very interesting site... video editing programs