Sunday, July 16, 2006

" Kotai " Bu Lampir

Kotai atau penempatan Bu Lampir jauh kedalam kawasan tanah lapang yg dikelilingi pagar2 zink warna biru. Dihadapan pagar2 tersebut , tersergam rumah2 indah bunglo semidetached and link teres dua tingkat , memanjang2 dan nampak terang dari pinggiran padang sana. Siapa itu Bu Lampir ? Wahh jangan ditanya dong , ayuh mampir.

Dek kerana ada urusan yang belum selesai , dan apabila sakit dari bahu merebak ke kaki dan kepala lutut ( sebab dulu bahagian2 itu tak diurut) maka kelam kabut ler aku tatkala aku bangun pagi dan menyedari bahawa aku sudah tidak boleh berjalan dengan sempurna. Terdengkut2 dan terngempor2 seperti lelaki berkaki kayu lagaknya. Dan setiap kali bangun dari duduk maka akan berkejangan ler segala urat saraf belakang paha dan betis menyebabkan aku rasa nak menjerit sahaja.

Lebih malang sekali pabila tukang urut yg lalu tak berapa sihat dan beberapa tukang urut panel yg lain ada hal , balik kg sebab cuti hujung minggu. " Aduss ! cam mana nih ? " hatiku mendengus.

Bersama pemuda warga seberang yg bernama Arjun ( Nah bukan Arjun Rampal ye ) , yg sangat2 ku percayai, aku luahkan segala masalah dan derita yang menampan dikepala lutut ini. Dan dengan angguk2 dan rasa ingin membantu yg tinggi , maka Bu Lampir ler jawapannya.

Orang nye kecik molek ( walau pun sudah berusia awal 40 an) . " Apa ! diuruti ibu ? , aduhh.gi mana sih ? " aku mula merungut . takut kalau ada apa2 yg bakal terjadi di kotai penuh malap sang lilin2 , yang panjang terataknya dengan beberapa warga yang sedang berborak dalam bahasa2 yg amat susah difahami. Aku takut juga kalau2 tubuh gebu aku ini dipengapa2kan dan disalah guna oleh Bu Lampir. Alahaii , takutnye aku..

Dgn hanya berkain pelikat aku di suruh baring melungkup didepan anjung kotai . malam itu , bermulalah satu aksi urut mengurut satu badan. Nasib baik si Arjun duduk disebelah menemani. Dalam keadaan dipicit , dilirih , disapu dan ditarik , aku hanya mampu mengeluh , mendengus dan mengetap2 gigi jek (malu oo nak jerit kuat2 , oang ramai). Sambil2 tu mataku memandang kilauan lampu rumah banglo dan teres dari kejauhan..Sangat cantik , namun tidak dapat meredakan gelora laraku ini..Arkghss..!

Bu Lampir pandai mengurut. Tahu dia mana urat saraf yg lari dari landasannya. Tak kuat picit pakai tangan , dipakai siku. Tuh yang berderak2 dan berderap2 bunyi tulang temulang aku mintak ampun. Penat bersimpuh , dia bangun dan sesekali terasa2 macam ada diatas badan plak. Huuuii..seramnya. Tangan2nya pula , mulus merayap , menekan dan kadang2 rasanya terlebih nakal..oooo

Tapi sikuan2nya serta kutilan2nya pada sang urat atau biji2 angin yg jahat membuatkan angin aku pula jadi tidak menentu. Berkali2 peluh berjujuran membasahi dahi , kemudian sejuk , dan berjujuran balik. Ah satu jam yg penuh siksa dalam erótika gitu kekekek..

Bahu aku yg tergeliat dulu diurut lagi..kali ini benar2 dia berjaya memasukkan engsel yg terkucil lari. Berdetus2 bunyinya sampai aku pun tak pasti bunyi join berlaga atau aku yg terkentut2 kekekek . Tapi kali nih aku pasrah , aku cuma nak baik sahaja , aku nak jadi sihatt..waaa !

Akhirnya urutan pun selesai . Aku mengeluh panjang . berap aya kosnya ? aku tercangak2 dalam kepala . Alahaii Bu Lampir..$30 ringgit sudah cukup ye Bu atas pertolongan ini. Memang ibu pandai mengurut. Tahu aja mana2 urat atau tulang yg sakit. Pulak tu ada bacaan2 sekali. Harap2 tak ler dipanggil mambang2 segala ..waaa

Aku keluar dari kawasan kotai dengan senang hati dan lega badan. Tangan boleh diangkat tinggi , Cuma kaki ni tak boleh di hongah2 sangat..lambat skit nak baik. , jangan dikuat2kan sangat , kata Bu Lampir beberapa kali . Aku angguk2 jek ,

Bu Lampir seakan memperlawa , tapi aku rasa tak sedap pulak . " Tak apalah Bu. Rasanya udah baik dah nih " jawabku jujur.

Cukuplah takat ini , tak larat aku aihs..dan lagi , aku sayangkan tubuh gebuku ini , masih suci , asli dan tulus gitu..kekekek..alahaii..

6 comments:

lediagli said...

keke.. sian lansong.. sapa suruh lasak sangat.. abesla kene cabul dengan tukang urot.. haih abeh abeh..

tapi kalu lepas ngurot selalunye rasa fresh aje.. bes lansong.. tapi time di urot.. wakkakakakak.... sumbat la mulot dengan stokin busok

Mersik said...

lediagli - awak nih tiap2 kali saya sakit musti suka hati aa..kekek hik hik uii jgn ler cakap kena cabul..waa tak rela u..cakap ler "nyaris2 " gitu hik hik..Tapi ok aa pas tuh..rasa cam oang muda plak ekekek hik hik

Anonymous said...

That's a great story. Waiting for more. Aim toolbar download pop up blocker Tokyo bikini Interior designer walls Cache rp32l9xg89ej eyeglasses origami diagrams camping & fishing at daulphin island ala Does acyclovir work 1996+infiniti+i30 colquitt dentist garlic 2b high blood pressure didrex Lipitor and skin Hello kitty handbag Picture of master card visa

Anonymous said...

Keep up the good work morrocan dresses City high ringtones Callcenter leeuwarden Trade school scholarships Rover air freshener Am propecia Mercedes 2002 e55 launch tech challenger convertible for sale Basic accounting principles chevrolet performance chips Student dress codes bonnie stern school of cooking

Anonymous said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! » » »

Anonymous said...

Best regards from NY! air purifiers Generic cialis 10mg business insurance