Friday, November 03, 2006

Hujan turun lagi..

Petang semalam hujan turun lagi..
Tapi pokcik tak nak komen atau cerita apa2..hik hik..
Karang ada plak yg kata , " pokcik nih tak abih2 ngan hujan dia.." gegegege
Atau , kut2 ada nanti yg gelarkan pondok pokcik nih , sebagai "pondok hujan" plak kekeke..
Alahaiii..

5 comments:

Ayu said...

tapi ari ni blom ujan lagi hehehe

Chempaka biru said...

ala pokcik, cam tak besa lak ngan ujan.. ujan tu kan rahmat... menyegarkan tanaman dan bumi yang kepanasan... pe salahnya ujan.. best pe.... dapat sesekali main air hujan, sesekali tengok banjir lumpur... kalau yang kat kampung masa ni lah nak naik perahu pi beraya.... best pe...

nieys said...

Karang ada plak yg kata , " pokcik nih tak abih2 ngan hujan dia.." gegegege
Atau , kut2 ada nanti yg gelarkan pondok pokcik nih , sebagai "pondok hujan"

>> muahahaha.. tau takpe... pokcik.. pasni jadi payung hujan la plak.. :)

LediAgli said...

sangat suka langit menangesss!

yeay!

Mersik said...

ayu : Memang sudah hujan..tapii..err maleh aa nak cite..kekekek hik hik

chempaka biru : Tul tuh..alaa pokcik bukan tak suka..tapi selalu2 bercerita pasal hujan akan membuatkan kite jadi obses gitu kekekeke.. nanti oang boing lak baca selalu..hik hik. Lain ler cite pasal duduk2 borak sewaktu hujan ke..hik hik cam romantik gitu gegege

nieys : Amboi2 suka nye diaa..nak jadi payung cam ne , pokcik pun dok gigil2 kena tempias hujan kekekekek..alahaiii

lediagli : Menangis yg begitu subjektif..sebagai rahmat, sebagai bala atau sebagai permangkin (utk manusia tido sedap2) gegege alahaii