Tuesday, September 12, 2006

Tepian pantai


Di tepi pantai nan indah..
Aku duduk seorang diri..
Suasanaa..sepiii...hik hik

Alahaii..ada oang tak percaya gambar kecil disebelah tu ( about me) ialah gambar pokcik. Nih dia pokcik dah besorkan. Tapi terpaksa diseni2 kan sedikit, sebab..biasa ler pokcik nih kan pemaluu gituu kekekeke..alahaiii..

2 comments:

nor ash burn said...

gambar dh melambak dlm blog, masih nk malu? klu nk malu, hmm jd mcm sy ni. tiada siapa tahu lg wajah sy mcm mana. awak tahu? hmm? hmm? *angkat2 kening ala ziana zain*

Mersik said...

Alaaa nor ash , itu malu tak bertempat. Nih malu bertempat namanya..hik hik..gegegege..

Ooo..ha'ah ek , cam mana wajah awak ? hik hik , bkn kat kulit buku "rinduku diangin lalu" seorang gadis ngah topang dagu ke..hik hik..alahaii..

(Suka lagu nyanyian Azlina Aziz..berjudul wajahmu dimana2. hik hik )