Tuesday, May 22, 2007

Wajah baru..

“ Seluas mata memandang..! “

Itulah saja yg pokcik leh komen pada pondok pokcik yang berlatar wajah baru nih. Walau pun ia bukan yg terbaik dan terindah, tapi bolehlah juga.


Sekurang2nya leborlah sikit kawasannya dan besor2 tulisannya. Taklah nanti terkebil2 mata memandang. Maklum lah, dua tua2 nih macam susah plak nak memandang mende yang kecik2. hik hik

Putih.. Hmm… itulah warna yg dipilih. Sesuai benarlah dengan jiwa pokcik, hati pokcik, gigi pokcik serta uban2 di kepala pokcik hik hik.

Atau pun saja nak mengingatkan pokcik kepada selimut putih, nisan putih atau kapok putih..Bior selalu sedor diri dan tak berlebih2 dalam glamer yang sedia ada.

Kalau tak berapa berkenan tuh, mintak maaf daun keladi la.. Memang cita rasa oang tua ini, kadang2 susah nak di ramalkan..

Alahaiiii


7 comments:

zalisamaz said...

Pondok baru harap jiwa pun baru ;)

MINAH CELOTEH said...

rumah yg baru ni nampak lagik 'bersih dan luas'

Mersik said...

zalisa maz - mudah2an gitu. Alah pokcik biasa2 jek.. umah jek baru, jiwanya yang lama gitu.. hik hik


minah celoteh - Uii terima kasih daun keladi..senang skit oang nak dtg lepak2..alahaii

sayda said...

new face wit new energy?

eheh..
have a wonderful days ahead k;)

John Norafizan said...

Wah.. rasa lapang dan tenang jer kat sini :)

el-Maaniq said...

nampak sangat saya dah lama tak datang sini... hehehe. dah ubah wajah pun saya tak perasan kalau tak diberitau... alahai

Mersik said...

sayda - thank you many2 yem leaves.. hik hik

Alah.. energy biasa2 ler, slow n steady hik hik


John Norafizan - Memang pokcik pun suka lapang2..bior nampak cam lapangan terbang.. kekeke alahaii..

Tenang tu kalau dapat lepak2 n santai2.. yihaa... sila.. jgn memalu.. hik hik

el-maaniq - Ooo mmg lama sungguh gitu. Amboi2 bz nye dia.. kekeke Tak apalah, janji dtg walau sekali sekala.. terubat sedikit kerinduannya hu huu gegege