Thursday, May 24, 2007

Alahaii..

Hati pokcik rasa tersayat sangat bila baca entri Pn. Aina Emir , perihal " Si lelaki tua ".

Ada benarnya juga kisah itu, yang mana jarang oang nak sedari. Maklumlah, hanya oang tua sahaja yang memahami jiwa oang tua.

Alahaii..

4 comments:

©Opah De said...

Tu... dah perasan ler dah tu orang cakap pasal dia..ish ish ish... sabo je Opah De.. ahakz.. acah je pokcik... sihat ke?Jangan ler riso, Dol ada kan... takkan Dol nak buat tak senonoh lak.. ahakz..

MINAH CELOTEH said...

pokcik taklah camtu kan...suka merajuk merajuk....kata orang, tua tua ni kalo merajuk buruk tau. Tapi, kalo pokcik merajuk pun, ramai orang nak datang pujuk kan kan kan.
*Minah kalo pujuk orang....suka antar lauk sodap sodap*

.::{ uMIe }::. said...

iks.. sedih baca kisah lelaki tua tu.. mungkin la org tua sahaja yg paham jiwa org tua.. tp kita yg muda nie kena gak cuba tuk memahami mereka kan? sbb nnti kita juga akan tua.. kalo masa kecik2 dulu, mak ayah kita sedaya upaya cuba utk memahami kita, kenapa kita lak x cuba tuk memahami mereka.. x susah pun nak memahami mereka sebenarnya.. :)

Mersik said...

Opah De - Maklom la cite2 cam tuh pokcik sensitif skit. Glamer cam pokcik nih pun tak sampai kemana2, lama oang lupa gitu.. Dol? uii.. tu lg satu, wat pokcik sik terkoma2 jek.. alahaii hik hik


Minah Celoteh - Alah.. merajuk sikit2 jek.. hik hik.. maleh dah nak fikir2.. rezeki dimana2..

err..err..asam pedas semangkuk! hik hik.

Umie - paham budak2 dan paham oang tua nih lain.Kalau cite macam nih mana oang nak paham.. tunggu bile mereka dah bertongkat dan jalan2 henjut2 baru sedar.

Tapi, life must on on.. hiudp the oldies.. uhuks.. uhuks ( alah batuk2 plak kekekek ) .. alahaii