Friday, December 15, 2006

Itulah harinya..

Sekelian yang dikasih kasehi, yang mengasihi, kasih antara kita serta kasih tak kesampaian hik hik..

Jangan lupa nanti kan harinya ,

18 Dec 2006 , Isnin nih

Hari yg teramat bersejarah dan riang ria dalam kehidupan. Tak molek kalau dilupa2 atau dibuat2 lupa. Harus diingati atau dirai2 dengan semeriah mungkin..

Alahaii.. Jangan lupa kemari ya..sudi2lah menziarahi..hik hik

18 comments:

nor ash burn said...

Besday pokcik ke? klu betul, biar sy yg dulu ucapkan SELAMAT HARI JADI. SEMOGA DIPANJANGKAN UMUR, DIMURAHKN REZEKI DAN DIKURNIAKAN JODOH SEORG PEREMPUAN SOLEHAH! klu salah, minta maaf ler bebyk! saja meneka suka2 aje! tak salah, kan? kan? kan?

violet said...

HEHEHE....POKCIK...
ARI APA TUH? HMM...ARI PERTAMA KALI POKCIK MELALAK KAT DUNIA NI KER.....HIHIHIH...

Nur Raina Afsana said...

Uihhh... bestnyaa... Opah De tahu yeay yeay... opah de tahu.. hu hu...

Anonymous said...

pokcik jemput Karl tak?? Kalau jemput karl datang.... hee hee...

mamajambu said...

Rasa2 mama kalau hari bersejarah dlm kehidupan seseorg tu mesti besdey atau annivesary. Kalau betul mama ucapkan selamat hari lahir yg ke.....mama setuju ngan Nor ash..*high five nor* :-)
muahhhh.. syg nor :D

cahaya_hati said...

apa ye..
hari yg plg bersejarah...
besday ek???
bleh le celebrate kt embon kopitiam
ekekekek...

hanya ^cahaya^

sri said...

SELAMAT HARI LAHIR UTK POKCIK MERSIK DARIPADA MOKCIK SRI DIAH SEMOGA POKCIK SENTIASA DALAM PELIHARAAN ALLAH SENTIASA. SEMOGA PANJANG UMUR DAN SIHAT SELALU HENDAKNYA.

SENYUMLAH SELALU KERANA SENYUM ITU UBAT PALING MUJARAB...

Mersik said...

nor ash burn - alahaii susah tul kalau oang glamer2 nih ek? Ramai oang dah tahu.. Yo la tu..pokcik takleh nak sorok2 lagi.

Memang besday aa..hik hik. Alahaii baik hati sungguh awak doakan mcm2 pd pokcik. Semoga apa yg didoakan tu dimakbulkan gitu..amin.. alahaii

violet - Ooo betul laa tu. Tapi pokcik tak melalak kuat2..pokcik gelak hek..hiuk.. hiuk.. gegegege.. cam tuh aa gegege..alahaii

Opah De - Huu iyo laa tu..hik hik. Thank u for da card aa..Ingat nak jadi cam Ahmad Albab punya pak mertua laa, iksh iksh lupa plak nama dia. Asal besday jek nak hadiah besor2 dari anak2 n menantu..hik hik.. lawak sungguh aa..

karl - uii jemput pe? jemput2 ada laa..alahaii mana wat party2 nih..pokcik serba daif nih. Dok pun kat pondok buruk. Tapi kalau nak maih..sila laa..silaa dok bersila..hik hik gegegege..Nanti pokcik buatkan kkooppiiii..

mamajambu - Oh mama, time kasih laaa..Nih yg rasa nak nyanyi lagu " Oh! mama, saya mau kahwin. kahwin dengan sapa, gegege..err..err malu aa nak cakap " gegege alahaii..

cahaya hati - Iyo laa embun kopitiam.. iksh iksh tak mampu aa pokcik. Err lain ler kalu de oang taja2 hik hik...*wink* patplo kali

Kak Sri Diah - Oops tima kasih ler krn menjenguk2 kejap. Alaa tak de pepe.. besday oang tua.. Apalah ceria sangat. Kurang2 nya ingat dah semakin tua gitu.

Uishh...saluu senyum2 nih..tapi most of da time, sengih2 aa..alahaii

Ainin Naufal said...

hari apa tu pokcik? pokcik yang kawen lagi ker? hehehe... jemput AN tak?

Pawana Malam.. said...

assalamualaikum pokcik...
hari jadi pokcik yer...
kalu mcm tu...say adoakan pokcik sentiasa sihat dan kan tenang selalu...moga2 apa2 yg pokcik hajatkan akan menjadi kenyataan...
mog apokcik dapat kekuatan untuk terus menerus mengukir senyuman di bibir setiap pembaca blog pokcik...hehhehe

pokcik...knape takmau buka pintu hati pokcik?sorry saya tanya ek...jangan marah tau pokcik...

anyway, hadapi dgn senyuman ya...

sharifah said...

Happybirthday jugaklah..hehehee
semoga panjang umur dan dimurahkan rejeki hendaknya..

Mersik said...

Ainin naufal - amboi2 kahwin lagi plak dia. iksh iksh..alaa cam pokcik nih sapa la ndak gitu? rupa ada , ensem plak tu..gegegege Nih yg masih konpius nih hik hik alahaii. Alaa tak yah jemput2 pe..maih ler ke pondok pokcik niah kalau terasa nak makan jemput2.. Pokcik sedia menyediakan yg segera2 tuu kekekeke . Tak pon kite gi warung , seme serba segera..

pawana malam - uishh kau nih.. dah ler suka dtg malam2.. pas tu bisik2 ayat sintaaa kat pokcik plak. Uii berdiri bulu romeo pokcik nih kekeke. Alaa.. ngan marah aa.pokcik gurau jek. Maklom la.. kadang2 otak nih ngeng skit gege. Time kasih ler krn doakan yg baik2 utk pokcik. Moga pokcik sihat2 saja dan semakin glamer aa.. Tu laa ingat nak wat gigi baru, susah nak senyum gitu.. selalu nye sengihh jek kekek..

Oopss .. soal hati? bukak2? amboi.. cam ne nak jawab aa.. Alaa senang kata lom ada yg sesuai aaa.. kenangan masa lalu masih terpahat dimemori gitu..ala2 cite drama laa..

Yo laa..sejahtera utk ko jugak..

sharifah - time kasih daun keladi aa..uii mirah cam ne tu rezeki? hik hik kira beli keladi pat diskaun aa? uyoo best tuh.. tp pokcik biaso boli biskut ngan kopi tongkat Ali jek.. harap2 adalah penaja barang patplo ribu belas2 tahun kedepanan nih ke..hik hik alahaii

Anonymous said...

heppi besdey pokcik.. moge sihat emsem dan mati lam iman.. lama tak mlawat pondok burok pokcik neh.. hehehe

btw, promote sket..

http://blogbridgeproject.blogspot.com

jom ramai2

Anonymous said...

heppi besdey pokcik.. moge sihat emsem dan mati lam iman.. lama tak mlawat pondok burok pokcik neh.. hehehe

btw, promote sket..

http://blogbridgeproject.blogspot.com

jom ramai2

Anonymous said...

heppi besdey pokcik.. moge sihat emsem dan mati lam iman.. lama tak mlawat pondok burok pokcik neh.. hehehe

btw, promote sket..

http://blogbridgeproject.blogspot.com

jom ramai2

Mersik said...

lediagli - Oii berapa byk nak promote aaa..? iksh iksh..sib baik hari nih besday pokcik..hik hik alahh ngan marah aa, joking2 jek..

Apa2 pun tima kasih aa keatas ucapannya.. especially bab2 mati tuu..oii tegang bulu tiak pokcik..kekekek

Anonymous said...

Selamat ulang tahun untuk pok cik karl ucapkan....

pokcik...pokcik kasi karl biskut sikit.......... hee hee

Mersik said...

karl - Uii time kasih manyak2 aaa. Uishh biskut? alah kau nih cam tak biasa jek..ambik ler, jgn malu2.. berlambak2 tu..hik hik