Thursday, October 05, 2006

Puasa jangan tak puasa...

Oii! kuning. Awat tunjuk muka sedih aa ? Tak dak makan2..Uishh..pokcik tak kiro , kucing ka, katak ka, ayam ka , itik ka..musti puasa gakk..gegegege..alahaiii

5 comments:

salmah said...

mersik...hang ni...x baek tau...kalau dah x nak beri mkn...jgn lah jadi bapa depa...carikan aje mak bapak angkat untuk mereka sume...tak pun hantar kat rmh kebajikan ke...depa tu sume x ckp umur lg nak suruh posa pun...khik khik khik khik

Chempaka biru said...

hai ni nak train kucing ke apa.. cian kat kucing yang tak berdosa tu.... dia belum akhir baligh lagi lah mersik... tak salah kan kalau dia nak posa separuh hari.. lagi pun dia tak dan nak bersahur... kan mersik balik lewat dari ngeteh ngan abang long... dah tu tak bawak balik makanan untuk dia bersahur.... biarlah hari ni dia posa sekerat ari jer.. cam awak waktu muda-muda dulu lah..... hehehehhehhe

Mersik said...

salmah n cempakabiru

Waaa bukan nye pokcik jahat, tapi saja jek melatih gitu..hik hik..alahaii .Apa susah, siang2 dia tido jek..tak de penatnya aihs..

Ryana said...

Siannya kuning! Meh sini kuning, ikut ryana balik... Nanti leh makan sedap2!

Mersik said...

Uii ryana..err tuanya tak bawak sekali ke? gegegege hik hik..meowww !! ( suara garau2 payau). Grrr..( sambil tangan cekau2) hik hik..alahaii