Monday, October 16, 2006

Katak oh katak...


Katak Oh katak ! Kenapa ko tak posa?

Sapa kata ku tak posa. Cuma aku, dok rasa2...

Alahaiii..nih sekor lagi nih. Rasa2 konon, chewahh..

Pas makan , siap jeling maut lagih tu..hik hik...alahaiii..

3 comments:

ez said...

Memang setiap kejadian yg berlaku di sekeliling untuk diberi perhatian dan tidak sia sia ia berlalu begitu sahaja.
Hmm... kesian katak tu!

Nur Raina Afsana said...

Pokcik oh pokcik
Adakah pokcik posa?
Pandai-pandai tanya katak
Dia sendiri pun agaknya merasa...

Acah jeee... Jangan marah Mersik... bulan posa ni, bila lagi nak uji keimananmu.. hu hu.. pandailah teman cari alasan ek... buat apa tu? Tau tengah online sebab kita intip sumer sumer yang online... hu hu... Selamat Hari Raya. Tak sabar nak balik lusa Mersik... rindu nak makan ketupat ngan rendang daging... sedapnya... pastu, kita nak cari durian banyak-banyak... lama dah tak makan durian nih... jangan bagi durian mengko sudah lerr... Kat Shah Alam masih banyak ke durian?

Mersik said...

ez - uii falsafahh..falsafahh..gegegege (sambil garu2 pala hik hik )

Nur Raina - Ooo mana de? kalau ada pun err err lupa2 jek kekekeke. Amboi2 tak sabo nye dia nak balik kg..tak pe, nnt sampai sini leh rasa2, makan2. Alaa..kite biasa ler..jaga2 mlm nih..mencari idea pabila merenung sang bulan..

Durian ? Hmm sini dah tak jumpe aa..ada pun dah di jadikan dodol durian gegege hik hik..sedap gak tuh..huuuu