Thursday, October 05, 2006

Oh! Lihatlahh...



Oh! Lihatlah dunia...! lihatlah duniaa...!

Oooooo..gegegege .. Tak terkata gitu..hik hik....Alahaiiii !

12 comments:

salmah said...

mersik...suruh lihat je...klu parcel kat salmah best gak...takkan makan sorang je...

Abang Long said...

alahaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ... awatlah yang hang pi "dedahkan" batang tubuh yang "diharamkan" kita melihatnya .... haaaaaa..... dah meleleh dah ayaq liuq akuuuuuuu ...... popiah oh popiah .....

Chempaka biru said...

YaAllah Huakbar... pokcik sorang ni... fanatik popia jaket sambal...isy.. isy....isy.. tapi kan pokcik, jan terpedaya.. sekadar gambar je.. rasa lom tentu lah.... tapi kan... rasanya Talam Kacang Merah gak yang best... uwaaaaaaaa mana nak cari..... :(

Mersik said...

Salmah , abang long n cempakabiru

Ahaaa ! tu baru gambor jek dh dah tangkap leleh, apatah lagi pokcik nih yg hari memikirkannya..hik hik. Tapi , nampak cam sedapp kan? gegegeg.. kalau2 dapat makan tu..uii "mak mertua angkat" lalu sebelah pun tak pandang hik hik.. Apo lagi yg pokcik dapat katakan.. huh! tak terkata gitu.. siapa yg makan popia ,dia lah yg rasa sedapnye hik hik kekekekek..uuu

(Popia ini - kadang kala tak ada logika... ). Alahaiii..

salmah said...

"mak mertua angkat" ek.... jgn mersik...byk jd dah...khik khik khik khik...

Chempaka biru said...

Biarkan Sal, dia teringin tu... nak dapat yang betul punya mak mertua... malu-malu meow... so just hink lah kunun mak mertua angkat.... heheheheh psttttt pokcik... jang malu-malu bah... berkat ramadhan ni, mana tahu.... jadi kenyataan dapat mak mertua tak yah angkat...... hari-hari leh makan popia jaket sambal.....

sri said...

Huwaaa... logikanya popia ini telah menggoda tekakku... siapa mau jawab? Mersik, kita kawan kan... nanti nak rasa sikit!

-Kak Sri Diah.

Faridt said...

kemerahan kulitnya memang menggiurkan...mmm..yummy..:)

mersik said...

salmah , chempaka biru

Amboi2..suka betul kalu pokcik cite pasal mertua angkat nih. Hik hik..kang tak pasal kena angkat plak hik hik..alaa jgn ler begitu..malu ah..hik hik

mersik said...

Kak Sri Diah - Uii kalau sudah mengadap, kawan lalu sebelah pun tak perasan.. Tapi Kak Sri nye pasal , byk pun bleyy..hik hik ( Lebih power dari Beryani Gam Sek 9 nih..gegege )

faridt - Amboi2..pandang2 jek ke? Haa..nanti berbuka pergi cari banyak2..hik hik..

Nur Raina Afsana said...

Oh, dunia... betapa kejamnya manusia. Memaparkan gambar popia sambal yang enak ini untuk mengacah-acah aku... Tak boleh jadi. Nak kena cari 'mak mentua angkat' yang pandai masak nampak gayanya ni... hu hu..

Mersik said...

Nur Raina -uii selamat mencari "mak mertua angkat". Jangan salah2 angkat..nanti terjumpa pula dengan species2 Gollum plak..gegegege hik hik..

(kalau tak de mak mertua angkat, masuk bakul "angkat" sendiri laa..gegegegege hik hik )