Tuesday, June 17, 2008

Taggie lagi...


Wahh... pokcik kena taggie lagi.. Kali ini oleh ardinihumaira la pulak. Amboi-amboi , rajin benor oang taggie-taggie pokcik.. Sampai naik malu ( tapi mau ) pokcik dibuatnya hik hik. Tak apalah, layannn.

1. What are you wearing right now?
= singlet pagoda koyak ketiak dengan kain pelikat digulung sampai atas peha.. auww.. menyeksi gitu citarasanya.. hik hik

2.What was the last food you ate?
= Sekut kering dan Kopi Tongkat Ali

3. Do you miss anyone?
= Uii, menggebu-gebu ni.. windunya.. Ada la.. ada la.. hik hik

4. What are your plans for the day?
= Hari ni tak de selera nak wat apa-apa. Nak lepak-lepak jek.. cam biasa. Maklomlah, dah tua… tak larat gitu..

5. Are you wearing any perfume or cologne?
= Dulu ada pakai macam-macam. Tapi, sejak rambut jadi tak berapa nak ada dan pipi penuh kedut. Pokcik jadi natural jek. Natural beauty gitu hik hik

6. Where is your best friend right now?
= Tok Lipat , dia ada di kampung la.

7 . Are you shy
= Malu tapi mau

8. Do you think you're popular
= Rasa-rasanya , ya kut.. hik hik

9. Status
= Status kesihatan ke apa? Biasalah oang tua.. salu sakit-sakit sana sini.. sakit-sakit manja gitu namanya. Status perkahwinan plak, err err bujang lapok

10. Who are you going to marry
= Pada sesiapa yang sudi.. hu huu.

11. Who was the last person to sleep in your bed?
= Cik Tom.. Dia memang selalu cam tu. Suka sangat berlingkar atas tilam kusam pokcik tu.

12. Do you regret anything?
= Apa-apa yang tidak dibuat pada masa mendapat peluang dan masa.

13 . What's your favorite ice cream?
= Ais kerim Malaysia. Itu jek la yang pokcik salu makan masa kecik-kecik dulu. Sekarang ni dah macam-macam adoo!

14. Do you prefer to sleep or eat?
= Tentulah tidoo.. sebab dalam tido, boleh bermimpi makan sedap-sedap.. hik hik

15. What do you wear to sleep?
= Kain pelikat la la la la, kain pelikat la la la la

16. Do you hate chocolate?
= Tak juga. Kalau oang ngulur.. pokcik ambik. Bak kata oang, rezeki jangan di tolak

17. Who was the last person to call you baby?
= Ntah la.. seorang kakak ni yang menyapa pokcik dekat-dekat kedai Ah Seng dulu. Tapi kakak tu macam ada misai dan bulu kaki dia, panjang-panjang gitu.. auwww.. tak rela u.. hik hik!

18. Have you bought a new car this year?
= Kereta baru? Alahaii.. jauh panggang dari satay. Manalah pokcik mampu..

19. Have you got the same style/colour hair ?
= Maintain sejak dulu.. Fashion “ less and light “ hik hik

20. How many kids do you want? Their names?
= Uii banyak tuu.. namanya sempena nama kawan-kawan di alam maya. Kekekek .. ( ye la tuu )

21.Ever cried yourself to sleep?
= Nangis tak boleh tido ada la… sbb cari bantal busuk tak jumpa.

22.What usually makes you cry?
= Tentulah yang menyentuh jiwa sentimental ku…

23.Are you normally a happy person?
= 110% sangat happy

24.Does being with your friends makes you happy?
= Oh, Sudah tentu, tapi selalunya pokcik sendiri-sendiri jek la.. Maklom la.. sapalah yang sudi nak mendampingi oang tua ni. Dah ler hensem.. manis plak tu.. kekekekek

25.When people say they think you are good looking/pretty, do you get happy?
= Tersangatlah happynya. Kadang-kadang sampai lupa diri gitu. Sabo jek la… hik hik



5 comments:

Rai said...

Pokcik,

Hantar kat saya!deppviggo@yahoo.com.

Tenkiu!Boleh buat senaman otak sikit.

Mersik said...

Rai,

Aii.. teringin gak ke? kekeke Yo la.. on da wayy... on da wayy..

Hezzy Azra... said...

pokcik... jawapan yg sungguh tulus dan telus! hehe

ardinihumaira said...

muahahaha pokcik nakal! nanti dni tag lagi sesedap rasa.. yuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :p

Mersik said...

hezzy azra - Hik hik..biasalah tu. Tiada rahsia antara kita.. yihaaa


ardinihumaira - Eh, botul pe pokcik jawap tu.. kekeke

Hah? Tag lagi. adehhh.. toin.. toin.. ( koma jap )