Thursday, December 03, 2009

Pesta Buku Alaf21 Kembali lagi...

Marilah kita sama-sama memeriahkan Pesta Buku Alaf21 yang bermula esok. Boli sebanyak mana buku yang anda suka, diskaun hebat 30%. Nak pergi hari Jumaat, Sabtu, Ahad atau ketiga-tiga hari pun boleh.

Jumpa di sana...

7 comments:

kajangboy74 said...
This comment has been removed by the author.
Nursuzry said...

pokcik poie ke?

kite jumpo kek sano yo!!

Alfi said...

alah pokcik, den tak dpt pi ler... ngikut hubby pi muar minggu ni... gi outstation + dating. hehehe...

Mersik said...

Nursuzry - Eh, musti pergiii. Dah dekat dah tu tempatnya ngan pondok pokcik. Nnt dah sampai sana, miscall2 kita ya.. hik hik

Alfi - Alahaii..tak apa la.. gi muo lagi best, leh pekena mee bandung muo. Slmt jln2 n dating2 kekek

Nursuzry said...

pokcik poie ari apo?

su, maybe sabtu lepas zohor berada disana... disana... disanaaaaaaaaaa...

nnt bila su sampai su tegur pokcikla.

Mersik said...

Nurzusry - Uii.. pokcik hari2 ada kat sana. Eh, apsal tak jumpa hr tu? Haa.. musti tak miscall2 ni bila sampai sana.. Kalau tak boleh kite gi ngeteh2 lepas tu.. Alahaii.

Nursuzry said...

pokcikkkkkkkkkkkkkkk!!! huhuhu. su pegi aritu. tapi x nampak pokcik la. nak misscall lupa la pulak sbb dok ralit ngan buku2 hehehe. su sempat peluk2 rabit ngan bikash, kak rinn, kak noor. yg lain cuma main senyum2 je, sbb ramai org la masa tu. awat pokcik x misscall su huhuhuhu