Friday, December 25, 2009

Disember.

Bulan Disember ni, banyak betul cuti-cuti amnya. Hampir setiap jumaat gitu ( ceh, ceh, dah mcm tajuk novel Norhayati Berahim pulak hik hik ).

Dan, dalam bulan ini lah juga, banyak duit yang terbang melayang-layang. Ya lah, bawa anak jln2 cuti sekolah, balik kampung, oang kahwin, berkhatan, kenduri balik haji, Sales hujung tahun (YES) dan juga persiapan anak-anak nak naik sekolah semula. Alahaii…

Pandai2 lah anda semua nak menguruskannya. Masa, duit dan juga tenaga. hik hik

Selamat bercuti panjang sempena Krismas. Ceria-ceria selalu.

6 comments:

Tie said...

Salam pokcik!!

Err.... kopi je yang ada, tak de sekut ke ??

hayat said...

Slamat bercuti untuk Pok Cik!

Mersik said...

Tie - Wsalam.. Eh, sekut pun ada.. saja pokcik tak keluarkan. nnt abis gitu.. Maklomlah.. sekut kering ni.. kalau makan kat pondok pokcik je rasa sedap, makan tak tmpt lain tak.. hik hik


hayat - Yer.. samalah. moga ceria2 selalu dan aktiviti yg menyeronokkan.. hu huu

ina said...

mersiknak ngeteh kena pilih tmpt yg makan sekut kering je yg sedap

pearl said...

Salam pokcik , Selamat bercuti ...
pokcik sekut x ada ke x kan air aje hehehe....

Mersik said...

ina - Ooo boleh saja. Ceh ceh ada masa ke nk ngeteh2 ni? hu huu

pearl - Wsalam.. hu huu mekasih. Uii ader, pokcik simpan. oang dtg pokcik keluarkan ler.. hik hik