Monday, April 27, 2009

tumbang...


Pesta Buku sudah berakhir hari ini.
Dan, pokcik pun akhirnya... tumbang.
Adehh..
Hik hik

5 comments:

masni qisrine said...

pokcik p pesta buku dgn tok lepat ka??? kuat lg jalan yer..hihihih...

Mersik said...

masni qisrine - Pokcik gi soang je. lone ranger..

Alah, apa susah, kalau penat, duduk la..rehat2 jap.. urut2 kaki.. hik hik

Lps tu sambung jalan balik.. hik hik

Ain Aishah said...

pakcik..
dh tumbang ker?
alahai cian pakcik..
bawa2 la rehatkn diri tu..
jgn jln2 sgt..
kesihatan kena jaga juga pakcik...

nurazzah8 said...

pokcik ada tulis nevel kanak2 terbaru ke? Kali ni Dol Leman buat apa pula? kalau ada beritahu saya ye..

Mersik said...

Ain Aishah - Hik hik mekasih ler krn perihatin. Biasa lah oang tua ni, kadang2 lupa diri sikit.. bila dah tumbang baru nak terngadah2 kekekek


Pn. Nurrazah8 - Oh, nanti bila dah keluar yg terbaru, kita kabo ya.. miscall2 ka.. tungguuu.. hik hik