Tuesday, April 21, 2009

Dan...

Dan, biasalah...
Bila dah berpesta buku sakan-sakan,
Alah penat la pulak..
Alahaii..

8 comments:

Anonymous said...

dan biasalah
kalau dh pesta buku sakan-sakan
pokailah pulak..
alahai...

-antuash-

Kak Zue said...

Huhuhu penuh sesak semalam kat PWTC sebab ada pulak konvo kat situ. Esok pergi lagi kerana tugas..semalam pergi urusan sdn bhd..Ihiks..

Mersik said...

antuash - Makanya, jgn la kita membeli buku di pesta buku. Jalan2 saja.. ambik bau2 kertas ka..Paling kurang pun, dapat penat saja.. cam pokcik ni aa. kekekek


Kak Long - Hu huu amboi2.. dah ke sana rupanya dia. Bilanye kita nk berjumpa2 sambil ngeteh2. Jenuh laa kita nunggu.. hu huu

Kujie said...

salam pakcik....setahun kejap saja berlalu


tahun lepas...tahun lepas...tahun lepas......saya salah seorg pengunjung.

Tahun ini....kemungkinan tak berpelung. Kaki saya yang luka kes ragut tu belum baik lagi..takut terpijak dek org ramai tu...

terimakasih berkunjung ziarah...

SARNIA said...

salam mersik...
rasa2nya kita nampak mersik di booth NB Kara, nak tegur kut salah org. Malu, siapa le kita kan...? huhuhu

Nek Cun said...

Salam pokcik... Sabtu ni (25/4)pi lagi tak? Nekcun akan ada di booth UPND sabtu ni... jumpa pokcik di sana yek!...

INTAN said...

pokai jugak sy ni wpun nun jauh d utara..wpun tuan badan x g..tp ada lak tolong wakilkan diri membeli belah...hehhe

Mersik said...

Kujie - Alahaii siannya, tak apa sabo je la.. Lain tahun boleh dtg lagi. Pesta buku kan salu ada walau pun tak antarabangsa.. pesta kecil2 pun ok pe? hik hik..Salam ceria.


Sarnia - Alah, apa nak dimalu2 ayam gitu.. Sergah je la.. Kalau pokcik terlompat dan melatah2 , kira sah laa memang itu oang yg dicari2. kekekek


Nek Cun , Alahaii.. maap ler daun keladi. Pokcik ada kemashalatan yg tak dapat dielakkan accident nyer.. Tak pe la.. tak lama lg Nek Cun nk jadi oang Shah Alam.. bley aa jumpa salu sambil ngeteh2 hik hik.


Intan , Amboi2.. dah ada plan gitu. Mujur awak tak gii.. kalau tak mau tak nk balik ni.. selain memborong sampai tak hingat dunia.. kekekek . Tak apa.. lain tawunkita jumpa aa.. yihaa