Tuesday, April 07, 2009

Di taman teman.


Pokcik terasa hendak gelak saja sekuat mungkin.

Alkisah, bila mengunjungi satu blog teman ni.. pokcik menulis

"Salamz Moi, pekaboo? wat pe tu? Amboi bz nampak. Saja singgah2 lawat kawan lama."

Dan, beberapa jam lepas tu.. pokcik dengan konfidennya melawat blog yang sama dan dengan selambanya menulis.

"Salamz Moi, pekaboo? Wat pe tu? Lama tul pokcik tak datang ke sini.. lamaaaaa gitu."

Tap! Pokcik tekan enter... komdian, tiba-tiba saja tangan ni gatal nak skroll ke bawah.

Erks...! Hiyaa...

Sahihlah, pokcik ni memang dah tua.

Alahaii...


Nota cagu :
Sesiapa yang merasakan pokcik telah melakukan kekeliruan ini di blog mereka, harap dimaafkanlah saja oang tua ini.

8 comments:

kak long zura said...

Huhuhu...itula risikonyer pokcik bila glamer ..ramai sgt tetamu..ehehe bila nak ziarah rumah mereka,..boleh termasuk 2 kali pulak...ahaks

Masy said...

hehehe asalkan sebut nama orgnya tu betul, kire ok la tu :)

Marzalina said...

sekali sekala tersilap apo salahnya pokcik..wakakaka..lain kali buat lagi la..ekekekek

Nursuzry said...

mujur ucpana tu pokcik x paste kat teratak su hehehe.

Mersik said...

Kak Long - Amboi, takde la glamer sangat. Glamer dah tua2 ni menyusahkan ada la.. mcm kes ini la.. hik hik. Mujurlah gi umah kak long tiap2 hari.. hik hik


Masy - Biasalah.. Nama kan selalu dekat di hati.. hik hik *wink*


Marzailina - Waaaaa...


Nursuzry - Mana tahu, satu hari kut terbabas2 jugak. Maap kan je la ek.. hik hik

Nursuzry said...

hehehe...

Mersik said...

Nursuzry - Hik hik

aku yang terpunya said...

sudah soheh la mersik...