Monday, October 06, 2008

Pokcik dah balikk...

Salamz semua,

Pokcik dah balik dah ni...

Adoii.. ponatnya.. tak terkiro gituu..

Cam mana sambutan raya kamu semua di kampung sana? Meriah tak? Wahh.. tentu seronok yang tak terhingga-hingga gitu.. kekekek . Biasalah tu, kadang-kadang kemeriahan yang sebegini memang sukar hendak ditinggal pergi. Apatah lagi bila sesekali pula datangnya. Alahaii...

Apa-apa pun, selamat kembali semula ke kota. Pada yang nak masuk kerja tu, selamat bertugas dengan penuh semangat.

Tapi masih boleh beraya lagi kan? lama raya ni... Sebulan ooo..

Hik hik

11 comments:

Abang Long said...

Pokcik, Abang long nak pergi pondok pocik, nak berayo ...

Tie said...

Yeah!! Pokcik dah balik..bawa balik apa?? Takkan lenggang kangkung je..he he..Kita org johor raya sebulan kan...Ni tgh kunyah rempeyek..tapi bukan dari johor..dari ganu laa.. Bangkit johor tie ada..Mai la ghumah..he he..

Mersik said...

Abang Long - Nak berayo.. uii maih laa.. jgn memaluu..


tie - Pokcik bwk macam2 adooo.. biasa la wat bekal dok santai2 sini. hik hik rempeyek pun ada.. tukul pun ada... hik hik err err tukul tu wat ketuk rempeyek la.. maklom la.. OKG ( Orang kurang gigi ) hik hik

Maih la.. dtg beraya.. jgn memaluu

Nek Cun said...

Salam pokcik, wah raya sakan nampaknya pokcik... kalo nak rasa ketupat daun palas ngan rendang daging rusa, mailah rumah nekcun...hehehe...

Aishah Jamal said...

lepas raya ni pokcik rasa berat badan bertambah ke tak? Manalah tahu kut terlebih makan lemang & ketupat. He...he..he...

PrinCeSS said...

tak habis beraya lagi ke pokcik?.
hehe..selamat hari raya juga..
t/kasih singgah di blog saya..^^

Mersik said...

nek cun - Alahaii.. sesekali oang tua berayo. Mmg bley sampai lupa diri gitu.. Mak oii.. daging rusa.. dasatt gitu.. hik hik Nnt la pokcik ke sana.. hik hik mekasih.. Teruskan beraya. yihaa


aishah jamal - Hmm pokcik tak nimbang plak berat badan ni. Tapi rasanya makin susut jugak. maklom la.. jenuh diayak ke sana ke mari berayoo.. oang glamer la katakan, hik hik


princess - Uii mana bley abih.. syawal kan sebulan.. byk tempat lagi lom pergi ni. hik hik.. Slmt hr raya.. nnt pokcik dtg ke umah plak aa beraya2.. sedia jek la.. Yg tak de jangan keluarkan.. hik hik

Rasha_rz said...

kak ila pun nak berayo kek pondok pokcik!!!! rindulah, nak sangat ngeteh sesamo.

Mersik said...

Kak Ila - Nak berayo? uii maih ler.. jgn memalu.. Raya2 ni kalau dapat ngeteh2 memang sedapp. hik hik..

masni qisrine said...

nak beraya rumah pokcik gak niii
nk kumpul duit raya

Mersik said...

masni qisrine - Nak beraya? Uii.. maih ler.. jgn memalu.. hik hik.. pokcik ada byk lagi duit sen2 ni hik hk