Monday, October 08, 2007

Dugaan yang sedikit...

Pagi ini tatkala sinar mentari pagi mencelahkan jalurnya dibalik awan kelabu, pokcik diserang bersin2 yang kerap2 hingga membawa kepada hidung berair yang acapkali menghingus tanpa henti.

Ditambah pula rasa seram2 sejuk yang mula dirasai, merata diseluruh tubuh badan.

Kalau ada rezeki, harus juga pokcik akan demam...

Terima kasih , Tuhan...

9 comments:

sayda said...

nk raya demam plak..

get well soon k pakcik.

nnt xleh g smyg raya lak kan.

Purpleheart said...

Salam, jangan lupa makan ubat yea..

Anonymous said...

Salam kunjungan buat pertama kalinya ke pondok pok cik . Terima kasih atas kiriman kad . Nanti sy gantung kat pejabat ye . Kuih raya ada ler buat satu dua jenis . Yang lain tu main tunjuk2 aje . Tak dan nak buat lah . Bz sesgt . Klu tak bz pun saje2 buat bz sbb sy suka bz2 nih . Wakakaka . Selamat Hari Raya Aidilfitri diucapkan . Maaf zahir batin . Bila naik gerek blk kg nanti hati2 ye . Jatuh bgn sendiri . Eeekekeke...

~ Ila ~

AiRynnz said...

salam pokcik...
terima kasih tuk kad raya pokcik tuu :)

jaga kesihatan ya...

salam lebaran dr ryn buat pokcik sekeluarga
maaf zahir & batin

Mersik said...

sayda - alahaii.. mudah2an gitu. Tah2 ni demam nk raya kut hik hik.. Mekasih krn perihatin.. alahaii..


purpleheart - wsalam , uii ubatnya ada.. harap2 kebah cepat la.. Susah raya2 demam ni.. alahaii


ila - Uii terima kasih kembali kerana mengingati oang tua ini. Biasa ler, raya2 ni tak seme oang ceria.. budak2 suka la. Apa2 pun kita sambut la se ala kadarnya.. sebagai tanda kemenangan berpuasa.. dan menjalin hubungan sesama manusia.

Semoga ceria di hari raya ini.


airynnz - Hik hik ye lah.. slmt berhari raya gak bersama keluarga tersinta. Kim salam dowang seme.. kalau mkn ketupat, rendang, lodeh dll tu jgn lupa pokcik kat sini aa.. hik hik Kalau boleh , antor2 la sikit hu huu

Rasha_rz said...

O, Anonymous dapat kad raya dari pok cik? kak ila tak ada? pilih kasih sungguh. hehehe... apa3 pun salam syawal dan selamat hari raya aidilfitri pok cik.

Mersik said...

rasha_rz - Alahaii.. kan pokcik dah kabo awal2 lg.. kalu nk kad raya bagi la alamatnya.. hu huu... kekekek..

Kadang2 kasih bukan dipilih2.. tapi di bagi2 gitu hik hik alahaii.. hu huu

Selamat hari raya..

Anonymous said...

dibagi free je kasih? murah sungguh....

Rasha_rz said...

ha, bukan saja murah kasih dari pok cik ni, tapi tak berharga langsung. sedih.