Wednesday, October 17, 2007

Dah balik...


Pokcik macam dah balik dari kampung gitu... hik hik

Adoh... letih aa pulak...

Apa tak nye.. raya sampai lupa diri.. hu huu

Alahaii

5 comments:

Rasha_rz said...

ha, kak ila pun dah balik dah. Memang penat tapi best gila! maklum dah hampir 20 tahun tak menyambut malam syawal di kampung...

Mersik said...

rasha_rz - Uii best nyer.. sudah tentunya raya kali ni penuh makna gitu.. moga akan berterus2an cerianya ditahun2 hadapan..

(Yg suka menghulur salam penuh makna...(Sbb nak duit raya) hu huu kekekek..)

naimadnin said...

salam pokcik, saja bertandang.. saya pun raya tak ingat dunia jugak pokcik, dah elok kurus time puasa bila raya terus naik 3 kilo hehe..makan tak ingat dunia..

Salam eid Fitr

el-Maaniq said...

Pakcik Mersik,
Selamat hari raya.. dah abis puasa enam?

Mersik said...

naimadnin - w'salam.. uii masyuk la jgn memalu.. hik hik.

Biasa la pasal mkn2 ni kadang leh terlebih2 gitu.. apatah lagi time raya dan makanan berlambak2.. Tak yah susah2.. layannn jek kekeke


el-maaniq - Slmt hr raya gak. Maaf zahir dan batin.. puasa enam belum lagi.. pokcik start ngan raya enam dulu la kekekekek