Sunday, May 17, 2009

kawan..


Kata oang ,

Kawan ketawa senang dicari ,
Kawan menangis payah nak jumpa.

Pokcik pula, hendak mencari...

Kawan ketawa yang boleh diajak menangis bersama-sama, saja suka-suka je menangis, tanpa apa-apa sebab, sekadar mengisi masa lapang selain terapi perasaan.

Atau sebaliknya ,

Kawan menangis yang boleh diajak ketawa bersama-sama, saja suka-suka ketawa, tanpa sebab, kuat dan besar punya ketawa. Nak tengok bagaimana wajah kita melakukan dua perkara tersebut dengan serentak. Jangan lepas tu, kita akan kena tangkap masuk ke Tanjung Rambutan dah ler..

Ada ke kawan-kawa macam tu?

hik hik..

9 comments:

[rania firdaus] said...

pokcik.. kalo jumpa, pokcik kenalkan kat sy ek.. wakaka..

sufiyyah zulkifli said...

hurnm.
mungkin ada, di tanjung rambutan.

he3.

^^

en_me said...

salam pokcik, me terjah dr bilik abg long yg itteww.. kita kawannn kannns

Bibie said...

Uncle,
Kita kawan kan...kan...kan Uncle?
Janji... ngeee....

Nek Cun said...

Pokcik, kawan jangan tak kawan... pintu rumah nekcun sentiasa terbuka, tunggu kawan yang nak gelak dan nangis ngan nekcun!... hehehe...

masni qisrine said...

pokcik pokcik....
nk kawan yg cemana niii...

Anonymous said...

kawan ngan antu la... masa suka nangis.. masa sedih ngilai.. masa suka ngilai... masa sedih nangis.. masa suka ngilai nangis.. masa sedih nangis ngilai..masa suka sedih.. hik hik.. dok atas pokok ngilai ngilai... ekekekkk

-antuash-

hayat said...

Jom kita ketawa...hahaha!!!

Mersik said...

rania firdaus - Amboii.. pokcik pun lom jumpa lagi ni aa.. jenuh mencari.. hik hik


sufiyyah zulkifli - Hiyaa.. apsal jauh sangat. Kat kebun rambutan dah ler hik hik


en_me - oooo.. hik hik mekasih ler krn sudi terjah2. yerrr kita kawann gituu.. hik hik


Bibie - Yer.. yerr.. kena ngeteh2 dulu baru jadi kawan kekekek


Nek Cun - Uii jgn buka besor2.. nnt maling yg masuk mencuri, Nek Cun pulak yg nangis tak henti2.. hik hik..


masni qisrine - Ntah la... kawan yang dikatakan ibarat satu antara sejuta kut.. hik hik


antuash - Uii..bahaya kwn yg sebegitu..dengar mengilai je dah ketaq badan.. hik hik lagi pun... pokcik ni gayat duduk2 atas pokok hik hik..


hayat - Ok.. hik hik hik hik hik hik hik hik...