Wednesday, January 28, 2009

maaf...

Maaf, kerana lama tidak menitipkan sesuatu di pondok usang ini.

Alkisah... pokcik di landa "gawat"

hik hik...

6 comments:

ieyra said...

pakcik dilanda gawat....haiya manyak teluk ma....hehehe

lla said...

Haaaa.... saya tau kenapa pok cik dilanda 'gawat'. Ini mesti kes Tok Lipat bw pelari Si Marpunah tu kan. Tak pa... nanti sy call Rescue 911 pujuk Tok Lipat htr balik Si Marpunah tu . Hahahaha...

Tera said...

salam... oleh kerana xde cerita baru, maka tera tkde mende nak komen... kih3

Hasrul Halid said...

Tok... tok sihat? hehehehe (sebenarnya, saya cuba untuk 'buang tebiat')!

Nek Cun said...

Gawat apa nyer pokcik?... nekcun nasihatkan suruh cepat-cepat cari mokcik, tak mau... tu ler... kan tak habih-habih gawat...hehehe...tengok nekcun ngan atok, nak tambah menantu lak lagi tapi... tetap 'maintained'... hehehe...

Mersik said...

ieyra - Uii.. kalau gawat oang tua.. lagi teruk oo.. dasat abih.


ila - Waa mana ada. Kalau tang itu, bukan gawat namanya. Itu dah kira perang dunia ke 4. hik hik


Tera - Alah.. cite la apa2 yg baru.. hik hik


Hasrul Halid - Uii sihat.. Alahaii.. ni nak pesan. kalau nak buang tebiat, sikit2 dah ler.. wat ada2 je. hik hik


Nek Cun - Waa jelesnyerr.. sapo la yg sudi kat pokcik ni. gawat di luar sana semua oang tahu, gawat dalam hati ini, sendiri yg merasanya.. waaa.. hik hik.

Slmt memaintainkan diri. moga kekal anggun dan vogue selalu aa.. hu huu