Tuesday, January 06, 2009

azam...

Tahun baru ni, banyak dah pokcik senaraikan azam-azam yang bakal dilaksanakan. Termasuk juga resolusi, manifestasi, konontrasi , basa-basi, impian, angan-angan dan bermacam-macam lagi benda-benda yang kedengaran "gah" dan sedap pula kalau pokcik yang disebutkan. hik hik

Antaranya ( dari senarai melebihi patplo juto belas-belas ribu itu ) adalah, pokcik akan menjadi lebih prolifik lagi dalam mengemaskini cerita-cerita, rapuan-rapuan, info-info matik di pondok buruk yang tersangatlah glamernya ini... supaya menjadi lebih disukai ramai dan rajin tandangi selalu. Bior doplo pat jam nampak meriah dan ceria sentiasa!

Err... err... pokcik start tulih esok je la.. hari ni penat lak rasanya..

Alahaii... hik hik

4 comments:

ieyra said...

dalam senarai azam tahun baru pokcik tu ada tak impian nak jadi wakil rakyat ko,angkasawan ko.....

masni qisrine said...

loh..kata azam baru
nk jd penulih prolifik

ni separa pun xsampai
dh behenti..huhuh...

Mersik said...

ieyra - Uiii adooo.. macam2 adoo.. Maklom la.. yg disenaraikan pun dekat2 patplo ribu bolas2 juta. Yihaa.. hik hik


masni qisrine - Itu la pasalnya. Agaknya bila dah semakin tua, gini la jadinya.. hu huu

technology said...

gucci vintage
gucci online
gucci fashion
gucci uk
gucci bags