Monday, September 01, 2008

puasa...

Entah kenapa, sejak beberapa hari ni.. pokcik asyik termimpi-mimpikan makanan yang satu ini saja.

Barangkali, sudah mau masuk bulan puasa agaknya..
Hik hik..

7 comments:

Tie said...

Apa benda tu pokcik...macam mini popia bersira je.. tie tak pernah tengok dan rasa lah..

Purpleheart said...

Kite selalu dengar bile time bulan pose, popiah kat seksyen 7 sedap giler2.. betul ke?

kite ada kelas ari selasa, bleh la belikan yek, hihihihihi...

Aishah Jamal said...

Semalam kat Pasar Ramadhan tak jumpa popiah. Huhu....
Selamat berpuasa untuk pokcik. Semoga mendapat ramadhan yang berkat.

Nour said...

pokcik..slamat menyambut bulan Ramadhan..semoga mndapat keberkatan lebih2 lagi di bulan mulia ni...erm mmg btul kate purpleheart,tp bukan sek 7 rasenye sek 17 kan..popia basah yg sgt sedapp..!!

masni qisrine said...

s7 pun ada jual popia best ahhh
tak caya mai la sini....
shedapppp oooo

laksa pon shedapp...

p/s: pasar ramadhan s7 di depan blok rumahku shj..ehehehe..

kamar hati said...

aduhai sodapnya...
menggoda2 je... :)

Mersik said...

tie - Yap, mmg popia bersira tu.. sekali mkn tentu nak lagi.. hik hik favourite pokcik dibulan posa.. hanya bulan posa jek hik hik.. alahaiii...


purpleheart - Amboii.. mmg sedap kat sek 7 punya. Tapi cepat jugak habih, kadang tak sempat waaa... Amboi2 , nak suo bolikan pulak.. kang tak sempat nak beri.. pokcik dah habiskan dulu kekeke


aishah jamal - alahaii siannya.. tak apa.. nnt gii cari kat bazar ramadan yg lain aa.. gerenti ada.. hik hik Slmt berpusa gak, berbuka dan bersahur sekali hu huu


nour - Slmt berpuasa gak.. uii agaknya kat mana2 bazar ada popia tu ek.. hik hik seme sedapp hu huu..


masni qisrine - Waa.. nih sahihlah.. dia yg dok salu abiskan popia kat gerai mokcik tu sampai pokcik datang dah abis.. waaaa


kamar hati - Hik hik.. uii jgn pandang lelama.. nnt menitik air liur. hik hik