Friday, September 05, 2008

Krup... krup...


Pokcik perasan, ramadan kali ini datang bersama musim gerimis yang turun hampir setiap hari. Tak kira siang, malam, waktu berbuka, sahur, imsyak atau subuh, pasti ia akan turun menyirami sekelian alam sekali sekala.

Hujan sememangnya membawa rahmat. Koman-koman pun sejuk sikit suasana puasa kali ini...

(Sambil mengusap perut yg berbunyi-bunyi.. krup.. krup... krup... )


Aiseyman.. cam bunyi sekut la plak.. hik hik

Alahaiii…

7 comments:

Puteri Ezza said...

Krup... krup...

Macam munyik orang curi-curi makan sekut kat belakang pintu je. Hikhik.

masni qisrine said...

time time ujan
sejuk..tu yg buat cepat lapar...

isk pokcik ke yg mkn sekut blkg pintu tu????

Tie said...

Laaa...pok cik curi makan sekut ke kropok tu..he he..

Mersik said...

puteri ezza - Ooo itu Cik Tom dok sembunyi di belakang pintu. Dia tak puasa!


masni qisrine - Hik hik sejuk itu seni.. hu huu


tie - eh tak curi aa. dosa tau! pokcik boli kat kedai Ah Seng aa..

Puteri Ezza said...

Pokcik kat Mesia ke kat Obersea ni? Kompius jap. Radar telah mengesan lokasi pokcik kat luar negara. Adakah radar itu sudah rosak? Ataukah, memang benar pokcik berada di sana?

Nek Cun said...

Salam pokcik, perut bunyi krup-krup-krup tu sebab tak makan sahor kot!...

Mersik said...

Puteri Ezza - Eh, ada plak.. pokcik mana la reti nak beroversea2 gitu.. Tah2 radar tu silap tak? kekekekek..


nekcun - agaknya la tuh. Entah2 sahurnya makan sekut jek kut kekekek