Friday, August 17, 2007

Kembali...


Ini tengah hari paling ngeri
Kerna dia telah kembali
Sedari tadi dok berlari-lari
Dengan bunyi rioh sekali

Budak nakal sebelah rumah
Tersengih penuh ramah
Sudah cuti tadika ma
Adoh.. pokcik jadi trauma

Atokkk !

I see uuuuuuuuuuuuuuu.... kekekeke


Alah... Budak Dol ni, nampak pulak dah..

(Sambil mengintai dari celah pintu dengan pistol kayu digenggam erat. Peperangan bakal bermula lagi tidak lama lagi... hu huuu)

Alahaii....

4 comments:

©Opah De said...

Wah... ni gambor Dol ek? Cam kenal je gambo nih? Katner OD tengok ek? Bukan ke ni gambor orang yang ngorat Marpunah tu? Ekeekekekekeke...sabo je aku.

hayat said...

hehehe...come sungguh si Dol nih...peng peng pong...

terkejut ke pok cik...hahaha...tahu pun...senyum senyum ler dgn Marpunah tuh...jgn ler malu malu pulak...

MINAH CELOTEH said...

camni nak kena buat meriam, standby kat anjung hakhakhak

Mersik said...

Opah De - Kekeke uii ada plak Dol mengurat Marpunah. Mengamuk Mak Limah kang kekeke..

Uii pernah jumpa Dol ke? kekekek


hayat - uii cam nak main pistol2 dengan Dol jek. kekek maap ler ye, dia tak main ngan oang pompuan. Dia hanya main dgn yg terbaik jek.. cam pokcik la hu huu kekeke

Uiii senyum jgn tak senyum hik hik..


minah celoteh - Uii meriam tu dah mcm nak perang jepun plak kekeke. Tak pun cam dah nak raya2 hu huu