Tuesday, July 24, 2007

Pagi...

Ini pagi paling sakti
Terbitnya bersama fajar

Yang dinanti-nanti

Ayuh.!
Sarungkan kain pelikatmu
Wahai kesatria tak bergigi
Dandanlah diri penuh rapi

Mesra bak secawan kopi

Kerana kita
Mahu tidur lagi..

10 comments:

Pawana Malam.. said...

dan disini..
kesejukan air conditionernyer seolah mencucuk..
menggigil ct..
lalu seolah2 mata ini dibebani batu yang maha berat..
menggalakkan semua anggota ct utk tidur..muahahhahah

sayda said...

x elok tido pagi pokcik.bgn n bersenam lagi elok.hehe.

MINAH CELOTEH said...

Tidur lena pokcik ku ini
masih di dlm buaian mimpi
bangunlah pokcik hari dah tinggi
tidur di layan kan sakit sendi sendi

Anonymous said...

seawal 3 pagi
dinginnya sudah ku rasai
kemalasan mula melanda diri
tapi keje byk yg menanti

pokcik oh pokcik
udah ler jgn tido lagi
pokcik oh pokcik
moh ler kita minum kopi

:)

~ ayumkay ~

nor ash burn said...

utk kesekian kalinya sy nak bertanya... pokcik ok tak?

AiRynnz said...

salam pokcik....x bgun dr tido lagi ke ni :P

Anonymous said...

Pokcik... tahniah! Ini siapa lagi kalau bukan orang yang tahu apa benda yang membuat pagi itu sakti...

h@y@t said...

pokcik oh pokcik
silalah bangun
mentari dah tinggi
mari gosok gigi
sikat rambut tu biar rapi
pas tu jom p minum kopi
kalau mandi guna air perigi
cedok sendiri
guna le sabun keluarkan daki
baru muka nampak berseri
baru boleh kita menari...

harap pakcik jawap pantun nan gemilang nih!!

Mersik said...

pawana malam - Uii kalu dah syok kena air con tu, pe lagi? Tido laa kekekek.. Jgn lupa pakai selimut tebal2 , kang sejuk plak.. kencing2 nnt kekeke alahaiii


sayda - Alah, pokcik pun senam gak. Cuma kdg2 bila bersenam tu, mata nih jek tak mau buka.. kekekekekek ( senam mengeliat2 dan berguling2 kekekeke )


minah celotah - Uii tu cam ayat2 nak dodoikan pokcik tido jek ?kekeke.. alahaii


ayumkay - kekekek apa hal la bangun pepagi buta? Tido jek la sampai pg kekekeke..

Tang kopi2 tu pokcik setuju benar aa.. bila tu nak mengopi2 nye ? kekekek alahaii

Mersik said...

nor ash burn - Uii tanya soalan yg sama ? Waaa suspensnye? Pokcik ok jek. iksh iksh awk nih.. kdg2 wat pokcik gelabah jek.. kekekek.. hik hik

Apakah maksud yg tersirat nye? Cubalah huraikannya, agar ringan rasa resah di fikir ini.. alahaiii


airynnz - Uii dah lama dah bangun nih ( Jawab sambil mata pejam2 ) kekekeke..


hayat - amboi2 berpantun plak dia. sat pokcik wat dulu aaktiviti apa yg dipantunkan, barulah leh jawab kekekek alahaii