Tuesday, July 17, 2007

Teringat...

Pokcik baruuu TERINGAT !

Alkisah.. pokcik dah ada YM tau skg nih ? Tah la, apa kebenda la tuh.. Oang kata senang kalu nak borak2.. Yo la tuuu...

id nye cam biasa lah, alahhh yg glamer tu : mersik40

Maka sayugia, sudi2 la sesapa disana tu untuk memesrai pokcik dalam medium yg ini pula. Tinggalkan sebarang2 jua jejak , jejak kasih, jejak bertapak atau jejak yg tak jejak.. kekeke..

Agak2 tak de respond ke, senyap ke atau diam sahaja , Maknanya pokcik sedang terkial2 la tu nak menggunakannya..

Atau pun , barangkali pokcik TERLUPA gituuu...

Alahaiiii.

9 comments:

AiRynnz said...

pokcikk...nnti kite gebang2 ek?

Mersik said...

airynnz - Uii bleyy.. bley sesangat tuu kekekeke

Abang Long said...

YAHOOOOOO !!!!

Pokcik Mersik maju seTAPAK lagi ...

errrr ... kenapa tak gunakan nickname - KopiTongkatAli ke atau SekutKering ke ... kan lebih glameres lagi ??????????

nurazzah8 said...

salam pokcik...lama sunguh tak bertandang...pokcik pong tak jenguk2 ke teratak ambo.... ooo...saya baru tahu pokcik nih oghe johor jugak lah ya... org BP gitu... sama lah dgn cik abae saye... saya pong oghe johor jugak..cuma bukan oghe BP.
alaa pokcik.... mmg tak glamer lah...mersik40.... ni mesti umur pokcik kan... ke pokcik lahir tahun 1940??? hish...kalau gitu...umur pokcik dah 67 tahun...??? hehehe....
jangan mare.....

blackpurple said...

BerYM silap-silap boleh leka juga tuh... :D

Mersik said...

abang long - Adusss kalau guna nama tu, sah2 oang ingat maskot minuman atau makanan2 kekeke.. abih la keglameran pokcik nih.. hik hik

Ramai plak oang bertumpu2 ajak jadi duta produk mereka.. alahaii..



nurazzah8 - W'salam.. hik hik alah beberapa hr lalu pokcik byk hal gitu yg perlu disetelkan, lom lagi termasuk bersedih sedan akan kematian Mak Da tu. Berhari2 pokcik berduka lara. Sampai nyaris2 jd kassim selamat..

Uii.. bukn pasal glamer mamer. Supaya senang oang kenal.. maklom la dah biasa oang tahu pokcik guna nama tu. Kalau tuka lain kang jadi hari biru gitu kekeke.

Uii kalau nak cite pasal patplo tu.. seminggu tak abih. Nanti bebila ada masa kite ngeteh2 la ye kekeke *wink* hu huu



blackpurple - hik hik mekasih krn mengingatkan.. nnt kite ber YM sesama ye dan saling mengingati.. hik hik..

Harap2 pokcik masih tetap insan yg sama.. tidak melihat dunia sebagaimana perlu sahaja.. Alahaii

Manjlara said...

Salam pokcikndaku (bleh ke panggil canggitu..) nnti bila free kite add pokcik ye ;)

chatbox kat umah 'dihilangkan' utk sementara waktu, bila kite free nnti, kite 'pastekan' balik :P

mekasih untuk gambo tok wan yg enchem tu, bila 'windu' kupandang potretmu :O

hayat said...

salam pokcik!!...huhuhu..glamor sungguh pokcik ni,dah pandai pulak ber YM2 tu...mcm org muda2 le pulak gayanya...jgn terketar2 masa menaip tu dah le...kesian nt jari tu hehehe...apa2 pun jaga2 le diri tu baik2...jgn tersepak tunggul masa berjalan mencari jejak kasih tu...hehehe...

Mersik said...

hayat - amboi2.. sajala tuh. alah pokcik tak kisah kalau jalan umah misi.. kekek kalau sakit2 ada ubatnye kekek..

(Oang tua yg berjiwa muda hu huu ) kekek alahaii