Tuesday, February 10, 2009

sebegitu...

Sebagaimana pokcik sekarang ni begitu malas hendak membaca.

Sebegitu jugalah pokcik malas hendak menulis jua.

Terasa hendak “BUBAR” saja pondok ini.

Hik hik

7 comments:

Lynn Dayana said...

Jangan malas pokcik! Org kampung Lynn tak malas! hehe...

sufiyyah zulkifli said...

pok cik... xboleh malas tahu...
orang yahudi tu begitu rajin... ^-^
hehehe.
terima kasih banyak2 pok cik buku tu! dah gi amik.
baru baca 26m/s
:D

Nek Cun said...

Eh!... sejak bila pokcik pandai malas-malas nih?... selalunya kalo orang dah pandai malas-malas ni mesti ada yang dikenang-kenang atau dirindu-rindu tuh!... heeehh... pokcik tengah angau ngan bakal mokcik yer?...hehehe....

SiS-lin said...

jangan di bubarkan pakcik pondok nih...aduhh,klu malas pun x pe,tetamu setia dtg,klu malas pun tggu je rajin,tp tolong jgn di bubarkan..pleaseeeeee

dS said...

Bubar? Ada kena mengena dgn kegawatan ekonomi atau pun... politik? Hisy, pokcik ni sengaja ikutkan perasaan malas! Entah-entah, bekalan kopi tongkat ali dah habis! Tak ada ke... sesiapa nak sponsor atau buat tabung untuk pondok pokcik? Semoga semangat pokcik pulih kembali!

nurazzah8 said...

hish pokcik nih....ye la...kalau betul pun ekonomi tengah gawat sekarang...Jgn di 'bubar' kan...fikirkan plan B pulak...kalau tak dapat makan bikut kering pun, boleh cari alternatif lain... hehehe

Mersik said...

Lynn Dayana - Amboii..caya la. Mekasih diatas nasihat itu. Kalau dpt ngeteh2 ni baru tip top semangat nyer hik hik..


suffiyah - Alah pokcik dah tua.. tak larat. Oh, dah ambik? Slmt membaca dn begelak ketawa aaa


Nek Cun - kekekek ada plak ke situ. Biasalah.. dah tua2 ni perasannya sedikit terganggu dan kadang2 kacau jiwanya.. che wahh.. hik hik


Sis-Lin - Wahh... terharunya. Ada jugak yg sudi menghalang.. hik hik insyaAllah, kalau ada kederat dan umur panjang. Doa2kan la yer..*wink*


DS - Gawat di tiwi semua oang nmpk. Gawat di hati siapa yg tahu? hu huu... kekekekek


Pn Nurazzah8 - Oh, molek benor cadangan itu. tak terfikir pulak di otak tua pokcik ni. Terima kasih daun keladi. Amat2 dihargaii gituu.. yihaa