Thursday, December 18, 2008

Selamat Hari Jadi , Pokcik...


Hari ini hari jadi pokcik !... yihaaaaaaaaa

Syukur Alhaldulillah, dapat setahun lagi pokcik dipanjang kan umur, untuk menyambut hari jadi yang ke err... err... alahaii.. Tu la masalahnya bila dah tua-tua nak sambut besday, sampai lupa dah berapa tahun dah.. hik hik..

Apa-apa pun, harap oang tua ini akan sihat-sihat lah saja, disamping ceria dalam melayari usia-usia emasnya, disamping beroleh rezeki dan hidup yang berkat.

Terima kasihlah kalau anda semua mendoakan kesejahteraan pokcik. Maklom la, dalam menghadapi liku-liku hidup di hujung senja ni, pokcik sangat mengharapkan doa-doa yang baik dari kalian semua.

Juga, ucapan-ucapan yang berinspirasi dan bersemangat untuk pokcik teruskan hidup ini.

Err... err.. tak lupa , kata-kata yang meremajakan gituu.. hik hik

8 comments:

Tie said...

Aduh.......

Happy Birthday pokcik!!

Moga2 panjang umor, mewah rezeki dan bahagia sentiasa....

p/s: Yang ke berapa tu??

blackpurple @ jowopinter said...

Selamat tambah setahun lagi umur Pokcik!

SHIMI said...

Selamat Hari lahir Pok cik. Moga masih ada kekuatan untuk bercerita pada anak cucu ye.

INTAN said...

hepi belated besday pokcik

Mersik said...

Tie - Aduhh.. terima kasih daun keladi gitu.. hik hik. Yg ke berapa? Ah, lupa plak.. masih masih dalam kategori remaja oo.. Remaja tua gitu.. hik hik


jowopinter - mekasih.. tak dak ngeteh2 ka?


Shimi - mekasih ler.. Uii pokcik maintain.. cuma anak cucu jek larat atau tidak dengor cite atok dia yg non-stop dan back-to-back ni.. hik hik


Intan - mekasih.. ada hadiah takkk?

Arijah said...

Wahhh..hepi besday pokcik..

tambah tua setahun..takpe kat luar tua, tapi jiwa mau selalu muda..kekeke

semoga pnjg umur & murah rezeki!:)

Nek Cun said...

Selamat Hari lahir pokcik!... eh... sama plak bulannya ngan atok kat rumah tu!... selalunya orang lahir bulan Disember ni romantis... pokcik romantis ke?... hehehe...

Mersik said...

Arijah - Mekasih ler. Bak kata oang makin tua makin menjadi (mudanya).. hik hik


Nek Cun - Mekasih daun keladi.. Uii sama ka? Uii musti la romantis.. Bak kata oang pijak semut pun tak mati. gegegege