Wednesday, February 06, 2008

Selamat Tahun Baru Cina...


Pokcik mengambil kesempatan untuk mengucapkan kepada sekelian pengunjung yang di kasihi , Selamat bercuti sempena menyambut Tahun baru Cina.

Memang M'sia ni mewah dengan cuti-cuti perayaan dek kerana berbilang kaum dan budaya. Semoga anda semua ceria selalu dan mempunyai aktiviti yg menyeronokkan untuk menghabiskan cuti yang agak panjang ini.

Kalau hendak berjalan jauh, pastikan kenderaan adalah selamat. Jangan memandu ikut nafsu atau ikut orang depan yang laju, tapi ikutkan undang2. Ingat pokcik yg tersayang.. hik hik..

Moga anda semua ceria selalu dan happy bersantai2an bersama keluarga atau mereka2 yg menggumbirakan hati serta perasaan.

6 comments:

khairyn said...

Ke mana bercuti pokciknya?! Ke nak bermimpi lagi gadis ayu yang merona pipi menahan malu? Ke pergi ngeteh jer? hehehe

Manjlara said...

Slmt bercotiler pokcik, rehat-rehatler sambil bertemankan kopi tongkat ali ngan sekut kering pun, jadiler... musim2 panas gini, takleh makan limau mandarin byk2, nanti sakit tekak :))

Purpleheart said...

Kite malam raya pun ada kelas, huhuhuhu...

Mersik said...

khairyn - Alah, coti2 dok umah jek la.. menggunggis limau yg diberi Ah Seng. Masam yg rabii.. mau pokcik kena sakit kencing masam ni nnt kekekek.. Mimpi tu hendak sahaja. Apakan daya.. diluar bidang kawalan fikiran.. alahaii.. Ngeteh2 pun bley.. tapi tak de oang la nk melayan hu huu


manjlara - Rehat2 la jugak.. seperti biasa, sambil melayan perasaan.. bak sebutir pasir.. chewahh cam pernah dengor jek gitu kekekek.. hu huu


purpleheart - Alahaii.. ciannya.. tp, mmg dah mmg awak sentiasa sibuk jek selalu. Terasa jauh.. dan jauh.. hu huuu

Anonymous said...

ucap selamat aje ke pokcik.. takde pelawa makan2 limau?
-nor ash burn-

Mersik said...

Nor Ash burn - Kekek.. uii limau ader gak. Tp tak leh mkn byk2.. kang bertamboh plak urid acid dlm darah, langsung kena gout hik hik..

Kalu nk pelawa.. Nih aa.. sekut kering.. banyokkk.. hik hik