Monday, June 21, 2010

Hilang...


Sekarang, nak menulis di pondok buruk ini pun tak semeriah dulu. Kalau dulu, ada-ada saja benda yang handak dicoretkan di sini saban hari. Cite fasal kenangan silam, fasal teman tapi mesra, fasal suasana sekeliling, kisah pondok buruk ni, Kisah Kg Parit Sangap dll. Kali ni lain pula jadinya. Sebaik hendak menulis.. tiba-tiba, semuanya hilang entah ke mana. Akhirnya pokcik terlongo sendiri.

Apakah maknanya ya ?

Alahaii..

6 comments:

m.q said...

alohhhh...pokcik,
jgn la malas2 takbaik tau
saya ni kan pembaca setia blog pokcik...dh bersawang bangat ni

Purpleheart said...

jangan la macam tuu..teruskn menulis..

sufiyyah zulkifli said...

allahumma solli 'ala muhammad. :)

mungkin sebab semua orang sibuk dgn urusan dan menyebabkan respon semakin sedikit?

pok cik~ kami tetap baca!

p3chandan said...

Salam pokcik,merajuk ngan sape tuu
..masih ramai peminat tertunggu2 nukilan pokcik, jgn mengundur diri dulu

Aishah Jamal said...

Bila la pokcik ni nak update blog...

miloais said...

salam pokcik...

bz kat fesbuk lah kan???
hiks